در بیان آمارها با آقای روحانی هم عقیده نیستم/ دولت برای رای اینگونه آمار می دهد

گروه سیاسی- اسدالله عسگراولادی عضو اتاق بازرگانی تهران و رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین در گفت و گو با افکارنیوز در پاسخ به این سوال که رئیس جمهور شب گذشته در گفت و گوی با رسانه ملی اعلام کردند که دولت در موضوع اشتغال آمار خوبی دارد ، آیا این موضوع صحت دارد گفت: من هم عقیده با آقای روحانی نیستم ، هنوز به اشتغال آنطور که باید عمل نشده و امیدواریم بشود.

وی افزود:اینکه ایشان می گویند ما 700 هزار شغل ایجاد کردیم ما این را در سطح کشور نمیبینم در صورتی که نیاز به یک میلیون و ششصد هزار شغل در کشور داریم ، ایشان آمار دادند اما من اظهار نظری نمی توانم در راجع به فرمایش های ایشان ندارم اما من نتیجه ای از این صحبت ها و آمارها نمیبینم.

عسگر اولادی گفت: ما در انتخابات آینده از سوی حزب موتلفه اسلامی آقای میرسلیم را نامزد کرده ایم و باید ببینیم انشاالله چه می شود.

این کارشناس مسائل اقتصادی در پاسخ به این سوال که وضعیت تورم را چگونه می بینید، دولت آمار 7.4 درصدی از تورم ارائه کرده آیا واقعا تورم کاهش پیدا کرده است و کشور رشد اقتصادی داشته بیان داشت: تورم الان بالای 12 درصد است، دید ما با ایشان متفاوت است. آقای رئیس جمهور رشد کشور را هفت و نیم می داند که بانک جهنی می گوید 4 و نیم درصد است ، به هر حال آقای رئیس جمهور هستند و این آمار را ارائه می کنند .

عسگر اولادی درپاسخ به این سوال که آمارهایی که دولتی ها می دهند به چه دلیل است اظهار داشت: می خواهند از مردم در انتخابات آینده رای بگیرند و به این رای نیاز دارند. اگر تضمین می شد که دولت در انتخابات آینده رای می آورد آنوقت این آمارها متفاوت می شد.

مصطفی حسینی