آقای روحانی! شیشه دولت با دستمال کثیف پاک نمی شود

عشرت شایق نماینده دوره هفتم مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات رئیس‌جمهور مبنی بر لزوم روشن شدن حساب‌های مالی و درعین‌حال مخالفت نماینده دولت با طرح شفافیت مالی مدیران در مجلس اظهار داشت: مردم به‌راحتی لمس می‌کنند که طرح این مسائل فرار روبه‌جلو و فرافکنی است.

وی افزود: رئیس قوه مجریه بر لزوم روشن شدن حساب‌های مالی تأکید دارد اما ما معتقدیم باید در مورد مسائلی همچون پرونده برادر رئیس‌جمهور، کرسنت و AFTF نیز شفاف‌سازی شود.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی تأکید کرد: دولت باید برای مردم شفاف کند که چگونه برخی از وزرای کابینه‌شان دارای این همه سرمایه و پول هستند.

شایق ادامه داد: مسئولان دولتی که از خالی بودن خزانه  دولت یاد می‌کنند، می‌توانند با سرمایه شخصی خودشان در جهت بهبود و اداره مملکت گام بردارند. این‌همه پول و سرمایه از چه طریقی به‌دست آورده شده است و مردم خواهان شفاف‌سازی آن از سوی مسئولان دولتی و به‌ویژه رئیس‌جمهور هستند.

وی به توئیت رئیس‌جمهور درباره شفاف شدن حساب‌های قوه قضائیه اشاره و تصریح کرد:‌ برخی‌ها در دولت که استاد عملیات روانی هستند می‌خواهند قوه قضائیه را سیاسی کنند و بگویند بررسی همه پرونده‌ها در قوه قضائیه سیاسی است.

نماینده دوره هفتم مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: آقایان مدعی هستند که بجای اعدام بابک زنجانی باید تکلیف پول‌های وی مشخص شود، اما همه می‌دانند که بابک زنجانی پول‌ها را از کشور خارج کرده و این برعهده وزارت امور خارجه است که پیگیر این پول‌ها شود. چرا دولت در این خصوص همکاری نکرده است؟

شایق با بیان اینکه شیشه شفافیت دولت با دستمال کثیف پاک نمی‌شود، گفت: آقای روحانی! مردم می‌خواهند بدانند که چرا در مورد پرونده برادرتان با قوه قضائیه همکاری نمی‌کنید و یا اینکه درمورد حقوق برخی روسای بانک‌ها، چرا هیچ بانکی شاکی آنان نشده است؟

به گفته وی اولویت اصلی مردم امروز معیشت است. اینکه عده‌ای بخواهند بجای پرداخت به اولویت اول مردم، به برخی فرعیات بپردازند و دعواهای فردی، شخصی، گروهی و باندی ایجاد کنند، خیانت به مملکت است.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی اضافه کرد: برخی مسئولان بجای دغدغه‌های اساسی به‌دنبال زایش دغدغه‌های فرعی هستند. چرا آقای روحانی پس از 4 سال حکومت‌داری اصل 53 قانون اساسی را اجرایی نکرده است؛ چراکه با اجرای این اصل، اشتغال، فقر، تبعیض و فساد اقتصادی نیز به‌دنبال آن حل می‌شد و از چهره جامعه کنار می‌رفت.