نقشه ۴ مرد فریبکار
برای
اخاذی از شرکت بیمه در تویسرکان

سرهنگ محمد معصومی، فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان با اعلام مطلب فوق افزود: با وقوع یک فقره واژگونی خودرو پیکان در میدان جانبازان و گزارش آن به مرکز فوریت‌های پلیسی 110، ماموران کلانتری11 و عوامل پلیس راهور در محل حاضر و 4 مصدوم حادثه به بیمارستان منتقل شدند.

وی ادامه داد: پس از گذشت چند روز مصدومان به کلانتری 11مراجعه و قصد انجام مراحل قانونی برای گرفتن دیه از شرکت بیمه را داشتند.

سرهنگ معصومی اظهار داشت: ماموران با بررسی کارشناسانه اوراق موجود و اظهارات ضد و نقیض مصدومان بر ساختگی بودن تصادف و احتمال کلاهبرداری از شرکت بیمه مشکوک شدند.

رئیس پلیس تویسرکان تصریح کرد: به دلیل تناقض اظهارات 4 مرد جوان، جاعلان دچار سردرگمی شده و سعی داشتند با ترفندی از کلانتری خارج شوند که از سوی ماموران دستگیر شدند.

سرهنگ معصومی با اشاره به سوابق کیفری متعدد این چهار مرد افزود: متهمان که ابتدا سعی داشتند ساختگی بودن تصادف را تکذیب کنند وقتی در برابر مدارک پلیسی قرار گرفتند لب به اعتراف گشودند.

وی با اعلام این مطلب که این چهار نفر اهل استان های غربی می باشند گفت: جاعلان اعتراف کردند که این چندمین بار است که این جرم را در شهرهای مختلف انجام می دهند.

معصومی عنوان کرد: در تحقیقات پلیسی از متهمان مشخص شد که آنها قبل از اجرای نقشه شان اقدام به مصدوم کردن خود می کنند و سپس با حضور در خودروی واژگون شده با پلیس تماس می گیرند تا با حضور مامورن صحنه را واقعی نشان دهند تا پس از آن از بیمه پول دریافت کنند.

وی افزود: متهمان مشکلات مالی را انگیزه اقدام فریبکارانه شان اعلام کردند، این 4 متهم برای سیر مراحل قانونی، به مرجع قضائی معرفی و سپس روانه زندان شدند