حضور چهره های ورزشی در مراسم سالگرد تختی

 مراسم یادبود چهلمین سال درگذشت جهان‌ پهلوان غلامرضا تختی قهرمان و اسطوره کشتی ایران در حالی امروز در شهر ری برگزار شد که جمع کثیری از اهالی ورزش در مراسم سالگرد وی حضور داشتند. 

بهرام افشارزاده مدیرعامل سابق باشگاه استقلال و بهنام ابوالقاسم‌پور بازیکن سابق تیم ملی، گل‌محمدی مدیرکل استان تهران و حمید سوریان قهرمان چندین دوره مسابقات جهانی در رشته کشتی فرنگی، محمود محمدی پیشکسوت کشتی، نیک‌بین مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش، خیرالله امیری هم‌دوره جهان‌پهلوان تختی، غفوری‌فرد نماینده سابق مجلس شورای اسلامی، جمالی‌پور معاون استاندار تهران، آرش میراسماعیلی، از جمله چهره‌هایی بودند که در این مراسم حضور داشتند. 

مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان پس از اینکه در این مراسم حضور پیدا کرد به دلیل ازدحام جمعیت پیش از اینکه این مراسم آغاز شود ناچار شد این مراسم را ترک کند. 

رسول خادم به همراه جمعی از مربیان تیم ملی در این مراسم حضور داشتند. 

جمعیت بسیار زیادی از مناطق مختلف تهران مخصوصا شهر ری در این مراسم حضور داشتند به طوری که وقتی حمید سوریان وارد ابن باویه شد به قدری جمعیت دور او حلقه زدند که نزدیک بود زیر دست و پا له شود. حمید سوریان که شرایط را این گونه دید خیلی زود محل را با مشقت ترک کرد.