نقش پنهان فتح الله زاده در موفقیت های جباری

به گزارش خبرنگار سرويس ورزشي افكار جباري از جمله بازيكناني است كه در طول سال هاي اخير به دليل مصدوميت فراز و نشيب هاي بسياري داشته، اما در فصل جاري به يكي از كليدي ترين بازيكنان استقلال تبديل شده است.

بازیکن ۴ گله استقلال در فصل جاری، تنها با دو عامل است که این روزها را با درخشش سپری می کند و این دو عامل چیزی نیست به جز نقش پررنگ فتح الله زاده و خانواده مجتبی جباری که همواره وی را یاری کرده اند.

فتح الله زاده در اولین نشست خبری فصل ۹۱-۹۰ فوتبال ایران گفت: سهمیه کاغذ نشریاتم را دادم، تا بخشی از حقوق معوقه ستاره ای به نام مجتبی جباری را بپردازم.

زمانی که فتح الله این جمله را بر زبان آورد از کدام واقعیت حرف زد؟ فتح اله زاده آن روزها که چنین کرد شاید به فکر روزهایی بود که مجتبی جباری به ستاره ای بی بدیل برای استقلال تبدیل خواهد شد.

بنابراين گزارش اين اقدام فتح الله زاده در ابتداي فصل جاري در شرايطي رخ داد كه مجتبي جباري در وضعيتي بحراني به سر مي برد و شارژ روحي فتح الله زاده به وي آن هم از رايانه روزنامه استقلال باعث شد تا جباري هم به نوعي نمك گير شده و اين حركت فتح الله زاده را در زمين جبران كند.