ورود پلیس جنایی به پرونده مرگ خواننده مشهور

در حالی که جسد جرج مایکل خواننده ۵۳ ساله روز کریسمس کشف شد، کارآگاهان  تصور مرگ بر اثر مصرف زیاده از حد مواد مخدر را پیش‌بینی می‌کردند، اما اکنون پلیس از یک آژانس عکس خواسته است تا همه عکاسی‌ها و فیلم‌های موجود در نزدیک خانه این خواننده مورد بررسی قرار بگیرد.

مرگ خواننده گروه «وم!» موجب حیرت عمومی شد، اما اکنون گروه اصلی جنایی که به طور اختصاصی به پرونده‌های مربوط به قتل رسیدگی می‌کنند برای بررسی این پرونده فراخوانده شده‌اند. آنها مشغول سوال و جواب از همه کسانی هستند که در زمان نزدیک به مرگ جرج مایکل در آن اطراف تردد داشتند.

همه رفتارهای مایکل در هفت روز پیش از مرگ او نیز مورد بررسی قرار گرفته است.

در حالی که میراث جرج مایکل ۱۰۵ میلیون پوند ارزیابی شده (برابر ۱۷۷ میلیون دلار) تاکنون این تصور وجود داشت که وی برای مصرف نادرست دارویی یا احتمال مصرف مواد مخدر درگذشته باشد اما بر اثر کالبدشکافی که هفته پیش انجام شد هیچ اثری از مواد دارویی در بدن وی کشف نشد.

در حالی که هنوز هیچیک از نزدیکان وی در مظان اتهام قرار نگرفته‌اند اما پلیس بررسی مجدد پرونده را با پرس و جو از همه افرادی که در روزهای آخر با وی در ارتباط بودند از سر گرفته است.

آرایشگر او ادعا کرده است آخر هفته را در منزل او گذرانده و او بود که جسد بی جان وی را پیدا کرد. او یک بار گفته بود که شب را در اتومبیل خودش بیرون خانه سر کرده است. او در یکی از تصاویر در حال خرید قهوه نزدیک خانه دیده می‌شود و هنوز پلیس مطمئن نیست که آیا وی شب را در خانه مایکل گذرانده است یا خیر.

او هفته پیش در توییت‌هایی ادعا کرده بود جرج مایکل چند بار سعی کرده بود خودش را بکشد و این بار موفق شد. وی بعدا این توییت‌ها را حذف کرد، اما طرفداران مایکل آنها را دیده بودند.