هاشمی می گفت درباره انقلاب و آیت الله خامنه ای با کسی معامله نمی کنم

گروه سیاسی_ وی افزود: بعد از جریان رحلت امام هم ایشان از اولین کسانی بودند که مقام معظم رهبری را  پیشنهاد کردند و حتی در جلسه خصوصی که با امام  داشتند جلسه ای که مقام معظم رهبری و دونفر دیگر بودند،امام به ایشان می فرمایند که شما نگران رهبری اینده نباشید رهبری در بین شما هست ایشان می گویند رهبری چه کسی است؟  گفته بودند آیت الله خامنه ای بنابر این از یاران بسیار نزدیک امام بودند.

به گزارش افکار نیوز؛ غفوری فرد تصریح کرد: ایشان در شناخت مسائل جامعه و حل مشکلات نهایت نبوغ بودند آن موقع که جنگ بود ایشان مدیریت جنگ را بذعهده داشت و آن موقع که اختلاف بین سپاه و ارتش بود این اختلافات را حل کردند.

 نایب رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری بیان داشت: در زمان رحلت امام(ره)  جلسه خبرگان را سریع تشکیل دادند و رهبری را تعیین کردند،هرجا واقعا مشکلی بود ایشان  جلودار بود .

وی افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی بارها گفته بودند که برای من دو چیز مهم است که در مورد آنها هرگز با هیچکس معامله نخواهم کرد حتی خانواده ام ، یکی انقلاب و دیگری آیت الله خامنه ای.

 غفوری فرد اظهار داشت: رحلت ایشان ضایعه بزرگی برای نظام و نهضت های آزادی بخش همه دنیا است برای اینکه ایشان یک مغز متفکر بود و شناخت خوبی به مسائل منطقه و جنبش های آزادی بخش منطقه داشتندو فداکاری هایی که در این زمینه کرده بودند.