آیت‌الله هاشمی رفسنجانی انقلابی گونه در کنار رهبر معظم انقلاب اسلامی خدمت کرد

آیت‌الله سید‌یحیی جعفری در پیامی با تسلیت ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی وی را یار و یاور امام خمینی‌(ره) عنوان کرد و گفت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مردی از جنس استقامت و ولایت‌مداری بود که دوران جوانی خود را در کنار فراگرفتن علوم دینی به مبارزات انقلابی پرداخت.

وی افزود: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی پس از آن نیز انقلابی گونه در کنار رهبر معظم انقلاب اسلامی در مسیر توسعه و پیشرفت کشور در سنگرهای مختلف خدمت کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با بیان اینکه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به عنوان فرزند خلف دیار کریمان و الگوی انقلابی و اسلامی همواره مایه افتخار و پشت گرمی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود خاطر‌نشان کرد: نام آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی برای همیشه در تاریخ این نظام و کشور و در دل مردم ایران اسلامی باقی می‌ماند.

وی افزود: بی‌شک در قالب کلمات و جملات نمی‌توان داغ از دست دادن پدری مهربان، مدیری مدبر و راست قامتی استوار را تسلا بخشید لیکن در بضاعت خود این داغ بزرگ را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، مردم ایران اسلامی و خانواده محترم ایشان تسلیت گفته و برای آن مرحوم غفران الهی را از درگاه ایزد منان مسألت می‌کنیم.