حضور بازیکنان «رئال مادرید» دریک فیلم ایرانی

اسماعیل براری با اشاره به ساخت فیلم سینمایی رئال مادرید به پانا گفت : این فیلم را با همکاری محمد طلوعی میسازم و همانطور که از اسم آن پیدا است در ژانر ورزش است و برای نوجوانان و جوانان ساخته می شود.

وی با اشاره به داستان این فیلم گفت: این فیلم داستان چند نوجوان جنوبی را بیان می کند که علاقه بسیاری دارند در تیم رئال مادرید فوتبال بازی کنند و به همین دلیل به صورت قاچاقی سوار یک لنج می شوند و به یکی از کشورهای حوزه جنوبی خلیج فارس می روند و در آن مکان اتفاقاتی برای انها می افتد که..

این کارگردان به احتمال حضور بازیکنان رئال مادرید در این فیلم اشاره کرد و افزود: در حال رایزنی با باشگاه رئال مادرید هستیم تا در زمانی که یکی از تمرینات این تیم در یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس برگزار می شود حضور آنها را در این فیلم داشته باشیم که هنوز جوابی از آنها نگرفتیم.

براری در پایان سخنان خود به انتشار رمانی درباره این فیلم توسط محمد طلوعی اشاره کرد و گفت : رمانی توسط محمد طلوعی با الهام از این فیلمنامه نوشته شده است که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به زودی آن را به چاپ می رساند، این اتفاق برای اولین بار است که در سینمای ایران می افتد که از روی یک فیلم نامه سینمایی رمانی نوشته شود .