پروین: رابطه خوبی با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی داشتم

 پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: مشکلی با اینکه رفیعی شماره هفت پرسپولیس را بپوشد ندارم، اما او کار سختی برای جا افتادن در تیم دارد.

 

علی پروین در خصوص مراسم خاکسپاری سیدکاظم سیدعلیخانی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس که روز گذشته در بهشت‌زهرای تهران برگزار شد، گفت: به نظر من مراسم خوب و آبرومندانه‌ای انجام شد. سیدکاظم از شاگردان خوب من بود که کنار هم بازی کردیم. او انسانی بود که طبع بالایی داشت و هیچ وقت مشکلاتش را فریاد نزد، اما متأسفانه در مملکت ما شرایط به‌گونه‌ای است که همه منتظر هستند یک نفر بمیرد تا او را در ورزشگاه شهید شیرودی یک دور بچرخانند و بعد همه چیز تمام شود. آدم‌ها تا زنده هستند به هم نیاز دارند، نه‌وقتی که دستشان از این دنیا کوتاه شد، البته ما متأسفانه حبیب زرین‌نام یک پیشکسوت بااخلاق دیگر را هم از دست دادیم که واقعاً فوت او هم ناراحت‌کننده بود. من روز گذشته در مراسم خاکسپاری او هم شرکت کردم.

وی در مورد اینکه چرا از مسئولان باشگاه پرسپولیس هیچ فردی به این مراسم نیامد، ادامه داد: محمد خوردبین و کریم باقری آمده بودند، اما در این بین باید از مردم هم تشکر کنم که واقعاً حضور پررنگی داشتند. دست آنها درد نکند. خودم فکر نمی‌کردم این‌همه جمعیت بیاید. مردم نشان دادند که قدرشناس هستند و خوشحالم که کاظم را در روز خاکسپاری تنها نگذاشتند.

سرمربی اسبق پرسپولیس که شب گذشته با حضور در جماران در مراسم ترحیم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی هم حاضر شده بود، در این خصوص گفت: من چند بار به خانه آقای رفسنجانی رفته بودم و باهم رابطه خوبی داشتیم. خانه او یک خانه معمولی و قدیمی بود و خودش هم انسانی بود که با همه رابطه خوبی داشت. واقعاً حیف شد که او از بین ما رفت و فکر می‌کنم همه مردم ایران الان ناراحت و عزادار او هستند.

پروین در مورد اینکه شماره هفت پرسپولیس را به سروش رفیعی داده، افزود: من که با این چیزها مشکلی ندارم، دیروز طاهری به من زنگ زد و گفت اگر امکانش هست شماره هفت را رفیعی بپوشد و من هم گفتم مبارکش باشد. من مشکلی با این مسائل ندارم و حتی با خود سروش رفیعی هم صحبت کرده و برایش آرزوی موفقیت کردم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا رفیعی می‌تواند نماینده خوبی برای شماره هفت پرسپولیس باشد، گفت: امیدوارم که او لیاقت این شماره را داشته باشد، البته برای اینکه بتواند در تیم جا بیفتد، کار سختی دارد، اما مطمئن هستم که رفیعی برای پرسپولیس می‌تواند یک مهره خوب و مؤثر باشد. امیدوارم پرسپولیس امسال بتواند قهرمان لیگ شود چون به نظرم امسال تیم خوبی داریم.