وعده های غذایی گرانقیمت در لیست رشوه نتانیاهو

 این روزنامه عبری زبان تصریح کرد: این وعده های گرانقیمت در شهر ساحلی «قیساری» در شمال اسرائیل به منزل خانوادگی نتانیاهو برده می شد که علاوه بر وعده های غذایی شامل مشروبات الکی و بسته های سیگار بوده است و نتانیاهو از طریق بازرگانان و به هزینه هزاران شِکِل از آنها دریافت کرد.

 
براساس نوشته‌های این نشریه صهیونیستی، جیمز باکر میلیاردر استرالیایی و چهره نزدیک به نتانیاهو، همواره بخشی از رشوه نتانیاهو و فرزندانش را فراهم کرده است.
 
براساس تحقیقات پلیس رژیم صهیونیستی، باکر و آرنون میلچن تهیه کننده هالیوودی از بزرگترین تامین کنندگان مالی نتانیاهو بوده‌اند.
 
این روزنامه پیشتر نیز درخصوص پرونده فساد نتانیاهو گفته بود: پلیس اعلام کرده است که نوار صوتی ضبط شده ای در اختیار دارد که دریافت رشوه نتانیاهو از بازرگانان را ثابت می کند.
 
پلیس رژیم صهیونیستی شامگاه پنجشنبه برای دومین بار نتانیاهو را به اتهام دریافت رشوه از بازرگانان بازجویی کرده بود که این جلسه در دفتر نخست وزیری اسرائیل در بیت المقدس، پنج ساعت به طول انجامید.
 
درصورتی که پرونده موسوم به فساد نتانیاهو ثابت شود، وی به ناچار و براساس قوانین این رژیم باید از سمت نخست وزیری استعفا دهد.