بازگشت مولایی به وزنه‌برداری

 بهادر مولایی پیش از بازیهای المپیک ۲۰۱۶ ریو دچار سانحه رانندگی و مصدومیتی جدی شد. این اتفاق در حالی برای او رخ داد که مولایی تا ۲۴ ساعت قبل تصادف، یکی از مردان پرامید رکوردگیری و انتخابی تیم اعزامی به المپیک بود، ‌اما با خط خوردن از جمع ملی پوشان و سپس سانحه رانندگی در راه بازگشت به شهرش، ‌او را با ضربه روحی و مصدومیت جسمی شدیدی مواجه ساخت.

وی که ماهها در بیمارستان بستری بود از بی مهری و کم توجهی متولیان وزنه برداری نسبت به خودش انتقاد کرد و همواره با جدیت خود را شایسته حضور در المپیک می دانست. از سوئی دیگر همین انتقادات کافی بود تا فدراسیون وزنه برداری همچون همیشه به جای حمایت و دلجوئی از قهرمانانش،‌ خط قرمز بر نام مولایی جوان و آینده دار بکشد و او را در همان زمان بستری بودن در بیمارستان از تمامی فعالیت حرفه ای در این رشته محروم کند!

گویا با گذشت زمان و پادرمانی برخی از اهالی ورزش،‌ اختلافات بین بهادر مولایی و علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری برطرف شده و او هم اکنون می تواند بعد از پشت سر گذاشتن دوران درمان و نقاهت در اردوی تیم ملی حضور یابد.

این وزنه بردار فوق سنگین کشورمان با تایید این خبر اظهار داشت: به دلیل سوء تفاهمات اخیر در دومین جلسه کمیته انضباطی حضور یافتم و اختلافات برطرف شد. امیدوارم با پشتکار در تمرینات بتوانم مدال های ارزشمندی را برای کشورم بدست آورم.پس از عدم حضور در المپیک ۲۰۱۶ ریو،‌ اتفاقات تلخی برای من و خانواده ام افتاد که مرا در شرایط نامطلوب روحی قرار داد. بنابراین اگر به کسی بی‌احترامی کردم، دلجویی می کنم.

وی تاکید کرد از این پس به عنوان یک ورزشکار حرفه ای به مبانی اخلاقی پایبند خواهد بود و همواره از تمام کسانی که برای بهبودی و بازگشتش به میدان تلاش کردند،‌ تشکر می کند.