هافبک حاشیه ساز در تراکتور ماند

کرار جاسم، هافبک عراقی که در لیگ شانزدهم پیراهن تیم تراکتورسازی را برتن کرد، با وجود شایعات پیش آمده، در تراکتورسازی ماندگار شده است.

کرار در نیم فصل اول لیگ شانزدهم دو جنجال در زمین مسابقه ایجاد کرد؛ یکی مقابل صبای قم بود که به داور حمله کرد و دیگری در بازی با ذوب آهن در جام حذفی بود که با رشید مظاهری درگیر شد. بعد از این اتفاقات امیر قلعه نویی، سرمربی تراکتورسازی به شدت نسبت به رفتار کرار انتقاد کرد و حتی شایعه جدایی اش نیز پیش آمد.

کرار بعد از نیمه نهایی جام حذفی به عراق رفت و در حالی که همه انتظار داشتند چهارشنبه هفته گذشته به ایران برگردد اما خلف وعده کرد و 4 روز دیرتر به ایران برگشت. در این شرایط گفته می شد قلعه نویی از رفتارهای او به ستوه آمده و احتمالا عذرش را می خواهد. کرار خودش هم در مصاحبه ای گفته بود که پولش را نگرفته و آماده است که رضایتنامه اش را صادر کنند.

با وجود همه این مسائل کرار عصر روز دوشنبه به ایران برگشت و جلسه ای با امیر قلعه نویی داشت. این جلسه دقیقا ساعاتی بعد از جدا شدن قطعی سروش رفیعی از تراکتورسازی برگزار شد. با توجه به اینکه انتخاب جایگزین رفیعی در نقل و انتقالات نیم فصل کمی برای تراکتورسازی سخت بود، قلعه نویی مجوز حضورش در تمرینات را صادر کرد. 

البته با اینکه کرار در تراکتورسازی برای نیم فصل دوم ماندگار شده اما او باید به کمیته انضباطی باشگاه برود و درباره رفتارهایش توضیح بدهد. سرمربی تراکتورسازی حتی به مدیران باشگاه گفته مبلغی که قرار بوده بابت مطالبات کرار پرداخت شود را نزد خود نگه دارند و بعد از برگزاری جلسه انضباطی این بازیکن عراقی این مبلغ را به او بدهند.

جلسه کمیته انضباطی کرار بعد از دیدار فردا مقابل استقلال خوزستان برگزار می شود و احتمالا باشگاه برای او جریمه ای نقدی را در نظر می گیرد.