اعتراف یک افسر پلیس روس به قتل 81 زن!

 «میخائیل پاپکوف»، که پیشتر یک افسر پلیس بود، به یک قاتل زنجیره ای تبدیل شد. وی که پیش از این در شهر «آنگارسک» روسیه در اداره پلیس خدمت می کرد، به تازگی به قتل بیش از 59 زن اعتراف کرد.

 

وی دو سال پیش به اتهام قتل 22 زن به حبس ابد محکوم شده بود. پاپکوف اکنون به چندین فقره قتل دیگر نیز اعتراف کرده است. در حال حاضر، تعداد قربانیان وی به 81 نفر می رسد. این مرد 52 ساله روس، رکورد یک قاتل زنجیره ای معروف روسیه را که در سال 1994 به اتهام قتل 52 نفر اعدام شد، شکست.

 

براساس گزارش ها، پاپکوف تمامی این 81 فقره قتل را در بازه زمانی سال 1994 تا 2012 مرتکب شده است. پاپکوف در سال 1998 از خدمت در اداره پلیس استعفا داد که این امر به دلیل موقعیت شغلی وی موجب تعجب همکارانش شد.

 

جوان ترین قربانی این قاتل زنجیره ای یک دختر 15 ساله بود. براساس گزارش ها، وی پیش از به قتل رساندن این زنان، آنها را مورد تجاوز قرار می داد.

 

این قاتل جانی در قتل زنان بی گناه از ابزارهایی نظیر تبر، چاقو و چکش استفاده می کرد و حتی در یکی از موارد قلب یکی از قربانیان را از جا درآورده بود.

 

وی با وجود اینکه شغل خود در اداره پلیس را رها کرده بود، از لباس افسری خود برای اغفال زنان استفاده می کرد. وی خیانت همسرش را عامل موثری در ارتکاب این جنایات دانست. پاپکوف در نهایت در سال 2012 در حالی که قصد داشت به چین بگریزد، از سوی پلیس دستگیر شد.