به گزارش آتی نیوز؛ شب گذشته اهالی رشت از مشاهده چند شیء شبیه بشقاب پرنده خبر دادند که از سمت شهر رشت به سمت بندرانزلی در حرکت بود.

یکی از شاهدین دختر دانشجویی بود که ساعت ۱۹:۳۰ شب گذشته از رشت به سمت بندرانزلی در حرکت بود. وی در گفتگو با خبرنگار آتی، مشاهدات خود را اینگونه توصیف کرد:
در اتوبوس به سمت انزلی در حرکت بودم که ناگاه شیئی بسیار عجیب، کمی کوچکتر از هلی کوپتر را دیدم. اما اصلا شباهتی به هلی کوپتر نداشت. بیشتر شبیه یک بشقاب گرد بود و بسیار نزدیک زمین حرکت می کرد. این شیء گرد که به نظر من بشقاب پرنده بود سرعت بسیار بالایی داشت و در امتداد جاده حرکت می کرد. گاهی با سرعت بسیار زیاد مثل نور به جلو می رفت، می ایستاد و دوباره بر می گشت.

وی در ادامه توصیفات خود افزود: زیر آن دو لامپ قرمز قرار د اشت که یکی ثابت و دیگری چشمک زن بود. گاهی به زمین نزدیک و گاهی دور می شد. اول فکر کردم یکی است اما وقتی به انزلی نزدیک شدیم، ۳ تای آنها را دیدم که با نزدیک شدن به داخل شهر لا بلای ساختمان ها گم شدند.
در حال حاضر گزارش دیگری در این زمینه به دست ما نرسیده است. گفتنی است پیش از این نیز خبر مشاهده چنین اشیائی در شهر رشت، در اخبار و رسانه ها گزارش شده بود.