با شکست استقلال خوزستان؛ نیمی از مشکلاتمان حل می شود

مسعود معینی درباره برتری یک بر صفر استقلال مقابل نفت‌تهران در هفته شانزدهم لیگ برتر اظهار داشت: علیرضا منصوریان به تصمیمات هیئت مدیره عمل کرد و روی بازیکنان جوان برنامه‌ریزی انجام داد و آنها را به زمین فرستاد. در این دیدار، خسرو حیدری هم به عنوان کاپیتان تیم در دفاع راست به میدان رفت و همراه امید ابراهیمی به تیم کمک کرد. ضمن اینکه خوشحالم دروازه‌بانی مانند سیدحسین حسینی درون دروازه استقلال انجام وظیفه کرد و با خط دفاعی هم هماهنگ شده است. او اعتماد به نفس خوبی پیدا کرده است.

وی افزود: بازی سختی مقابل نفت داشتیم، نفتی که از نداشتن محمد قاضی لطمه خورد. خط دفاعی ما خیلی خوب کار کرد و در مرکز دفاع فرصتی به حریف ندادیم. بازی پایاپای بود و توپ کمتر در مرکز زمین حفظ می‌شد. دوندگی بازیکنان استقلال خوب بود، اگر چه هنوز با بازی توأم با تفکر فاصله دارند که این مسئله نیز به مرور زمان درست خواهد شد.

عضو هیئت مدیره استقلال خاطرنشان کرد: بازی با سپاهان شروع خوبی برای استقلال بود و سه امتیاز بازی با نفت‌تهران هم شیرین. این مسئله می‌تواند به روند ما کمک کرده و به فکر بازی با استقلال خوزستان باشیم. استقلال خوزستانی که این هفته در زمین خود شکست خورده و تقابل با آنها سخت خواهد بود. به اعتقاد من، اگر استقلال بتواند استقلال خوزستان را شکست دهد، نیمی از مشکلاتش برطرف می‌شود.

معینی با حمایت از علیرضا منصوریان تصریح کرد: خوشحالم منصوریان در جلسات هیئت مدیره حضور پیدا کرده و با هم بحث و گفت‌وگو می‌کنیم. در حال حاضر آرامش خاصی در کادر فنی بوجود آمده و موارد قبلی را شاهد نیستیم. برد مقابل نفت‌تهران را به هواداران استقلال تقدیم می‌کنیم، هوادارانی که واقعا به تیم‌شان عشق می‌ورزند و تا دقیقه نود از استقلال حمایت کردند.

وی در خصوص اظهارات علی دایی و مسئولان باشگاه نفت علیه استقلال و هوادارانش گفت: در مورد این مسائل منصوریان و مدیرعامل باشگاه صحبت خواهند کرد. من در ورزشگاه حضور نداشتم و فکر نکنم از نظر داوری هم مشکلی وجود داشته باشد و داور بهترین قضاوتش را انجام داد. اظهارات پس از شکست هم از سوی مربیان طبیعی است.