به گزارش فارس به نقل از یو.اس.ای تودی، میشل اوباما در این کتاب درباره آشپزی کردن در کاخ سفید با مخاطبانش صحبت کرده و آنها را تشویق کرده است که تا حد امکان از سبزیجاتی که خود در باغچه حیاط شان میکارند برای تهیه غذا و خوراکیهای خانگی استفاده کنند.
او در این کتاب به آشپزخانه‌ای که در بخش جنوبی کاخ سفید برای خود آماده کرده اشاره کرده و می‌نویسد: در این آشپزخانه که وسط باغ قرار دارد آشپزی می‌کنم و سعی می‌کنم از محیط آزاد و هوای خوب استفاده کنم و غذایی سالم و مغذی با مواد تازه تهیه کنم.

این کتاب که توسط انتشارات «کرون» به صورت تمام رنگی و با جلد گالینگور برای چاپ آماده شده است دیدگاه‌های «میشل اوباما» همسر رئیس جمهور آمریکا را درباره آشپزی در خانواده و برای دانش آموزان در مدارس را به مخاطبانش ارائه می‌کند.
علاوه بر این «میشل اوباما» در این کتاب تصاویر رنگی از فضای آشپزخانه و باغچه کوچکش را در اختیار مخاطبان و هوادارانش قرار داده است.

به گفته ناشر کتاب ««آشپزخانه کاخ سفید الهام بخش خانواده‌ها و مدارس» این کتاب قرار است به زودی منتشر و در روزهای آغازین ماه آوریل وارد کتابفروشی‌ها و مراکز فرهنگی در آمریکا شود. «میشل اوباما» در بخشی از این کتاب مخاطب را به مصرف غذاها و خوراکی های گیاهی تشویق کرده است.
علاوه بر این طرح ارائه نسخه الکترونیکی این کتاب به مخاطبان نیز در حال بررسی است و پس از تصویب این کتاب به صورت دیجیتالی نیز در اختیار مخاطبان در سراسر جهان قرار خواهد گرفت.