۱۰۰۰ فقره تسهیلات ازدواج در اردبیل پرداخت می‌شود

عقیل وکیلی بعد از ظهر امروز در دیدار با فرماندار شهرستان گرمی اظهار داشت: شعبات استانی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران مبلغ 100 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج به ثبت‌نام‌کنندگان امسال برای دریافت وام اختصاص می‌دهد.

وی از پرداخت یک هزار فقره تسهیلات ازدواج در اردبیل توسط بانک مهر ایران خبر داد و گفت: این میزان تسهیلات سهم استان اردبیل در حوزه وام ازدواج تعیین شده که از فردا در چارچوبهای قانونی تعیین‌شده پرداخت آن آغاز می‌شود و زوجهای جوان می‌توانند با مراجعه به بانکها از این تسهیلات برخوردار شوند.

وکیلی بیان کرد: ثبت‌نام کنندگان تسهیلات ازدواج که مراحل ثبت‌نام در سامانه بانک مرکزی را انجام داده‌اند از فردا می‌توانند با انتخاب نام این بانک به شعبه مربوطه در سراسر استان برای تکمیل مدارس دریافت تسهیلات مراجعه کرده و در چارچوب ضوابط و مقررات مربوطه نسبت به دریافت وام ازدواج اقدام کنند.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استان اردبیل تصریح کرد: براساس سهمیه ابلاغ شده از سوی مدیریت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از فردا آمادگی داریم این تعداد فقره تسهیلات وام ازدواج را در اختیار زوجین در سطح استان قرار دهیم.

فرماندار شهرستان گرمی نیز در این دیدار با تاکید بر توسعه اعطای تسهیلات بانک مهر ایران به متقاضیان در شهرستان گرمی اظهار کرد: تعداد زیادی از جوانان این شهرستان متقاضی تسهیلات هستند که در صورت فراهم شدن شرایط برای ارائه تسهیلات به این افراد شاهد رفع مشکلات آنها در حوزه‌های مختلف به ویژه ازدواج و اشتغال خواهیم بود.

ابراهیم امامی خواستار تسهیل پرداخت وام ازدواج از بانکهای عامل شهرستان شد و افزود: با توجه به تاثیر پرداخت این تسهیلات در رفع بخشی از مشکلات در زمینه تامین هزینه‌های ازدواج انتظار می‌رود که بانکهای عامل در این زمینه همکاری لازم را داشته و در ارائه این تسهیلات شتاب ایجاد کنند.