هالک هم به ترامپ اعتراض کرد

به گفته سازمان‌دهندگان این رویداد، هزاران تن از اهالی نیویورک در این گردهمایی شرکت خواهند کرد. این گردهمایی برای اعتراض به سیاست‌های ترامپ و حمایت از سیاست‌های محلی شهر نیویورک در قبال مهاجرت، تغییرات آب‌وهوایی، سیستم سلامتی، حقوق کارگران و دیگر مسائل برپا می‌شود.

روفالو در این باره بیانیه‌ای منتشر کرد که در آن آمده است: «با این کار به واشنگتن پیام می‌دهیم که گام به گام با سیاست‌های تبعیض‌آمیز مبارزه خواهیم کرد. شرکت‌کنندگان در این گردهمایی از همدیگر حمایت می‌کنند تا از ارزش‌هایی که برایشان مهم است پاسداری کنند.»

یکی از اهداف این گردهمایی جلب توجه افکار عمومی به کارهایی است که به صورت محلی در شهر نیویورک می‌توان صورت داد تا با پدیده‌هایی همچون انتشار گازهای گلخانه‌ای و در نتیجه گرمایش جهانی مقابله کرد.

نگرانی گروه‌های حامی محیط زیست این است که رییس‌جمهور منتخب آمریکا برای ریاست آژانس حفاظت از محیط‌زیست فردی را برگزیده است که از اساس با یافته‌های علمی درباره گرمایش جهانی مخالف است و نقش انتشار گازهای گلخانه‌ای در وقوع این پدیده را نادیده می‌گیرد.

این گردهمایی بیرون هتل بین‌اللملی ترامپ در نیویورک برگزار خواهد شد که در نزدیکی برج ترامپ (محل سکونت دونالد ترامپ در نیویورک) قرار دارد.