توضیحات مربی تیم ملی فوتسال درباره ممنوع الکار شدنش

محمد هاشم‌زاده درباره ممنوع الکاری‌اش در تیم ملی فوتسال ایران توضیح داد: با کسب اجازه از کمیته فوتسال و آقای ناظم الشریعه با باشگاه گیتی پسند قرارداد بستم و قرار شد تا پایان فصل در تیم ملی نباشم. موضوع ممنوع الکاری من در تیم ملی همیشگی نیست و بعد از پایان فصل دوباره به آقای ناظم الشریعه کمک خواهم کرد.

وی افزود: قرار بود یک مربی خارجی به کادرفنی اضافه شود و این موضوع را سرمربی تیم مطرح کرده بود اما قرار نیست این مربی جای مرا بگیرد. بنده نیز با وجود اینکه در بازی دوستانه با روسیه قرارداد نداشتم، روی نیمکت تیم نشستم و در بازی با عراق نیز که احتمالا اسفند برگزار شود، در صورت نیاز به من، کمک خواهم کرد حتی اگر قراردادی نداشته باشم. البته این موضوع بستگی به نظر باشگاه گیتی پسند و کمیته فوتسال دارد و اگر از من بخواهند، قطعا در کنار تیم خواهم بود.

مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان همچنین در مورد وضعیت تیمش در لیگ برتر گفت: خدا را شکر اوضاع تیم بسیار خوب است و در حال حاضر نیز صدرنشین مسابقات هستیم. با این حال باید تلاشمان را بیشتر کنیم چون بازی‌های نیم فصل دوم سخت می‌شود و همه بازی‌ها حکم فینال را دارد. ضمن اینکه محمد کشاورز هم بعد از اتمام مصدومیتش به ما اضافه شده و این روزها با آمادگی بالا در حال تمرین است.