به گزارش فارس، علیرضا ذاکر اصفهانی ظهر امروز در آئین بهرهبرداری از ۱۲ طرح عمرانی در شهرستان دهاقان با بیان اینکه آب زایندهرود برای کشت پاییزه کشاورزان در آبان ماه به طور حتم جاری میشود، تاکید کرد: برای جاری شدن آب در زایندهرود نیازمند مشارکت شهروندان هستیم لذا مردم در مصرف آب صرفهجویی کنند.
وی تصریح کرد: حجم آب سد زاینده‌رود نسبت به سال‌های گذشته از نصف نیز کمتر شده است، اما با این وجود مدیریت استان برای تامین آب شرب مردم و نیز تامین آب کشت پاییزه کشاورزان شبانه‌روزی تلاش می‌کند.
استاندار اصفهان اظهار داشت: بر اساس پیش‌بینی هواشناسی اصفهان در پاییز نزولات آسمانی در استان کم و از ۱۵ آبان ماه به بعد است و مردم اصفهان از زمستان امسال شاهد نزولات آسمانی هستند.
وی در ادامه با بیان اینکه مدیریت استان برای جذب سرمایه‌گذار و استفاده مطلوب از فرصت‌های سرمایه‌گذاری تلاش وافری را به کار بسته است، افزود: در حال حاضر بین دستگاه‌های اجرایی و سرمایه‌گذار تعاملات مطلوبی حاکم است و مدیریت استان از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند و آنها را همکار خود می‌داند.
وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود بیان داشت: دولت‌های نهم و دهم نگاه خاصی به طرح‌های عمرانی به ویژه در شهرستان‌ها و مناطق محروم داشته‌اند و به دنبال این نگاه، امروز در روستاهای سراسر کشور شاهد خدمات دولت در بخش گاز رسانی، برق، آب و سایر حوزه‌ها هستیم.
ذاکر اصفهانی در ارتباط با عوارض آلایندگی و ارزش افزوده شهر دهاقان گفت: در پنج ماه نخست سال جاری حدود ۱۲۰ میلیون تومان در این قالب برای توسعه و آبادانی این شهر اختصاص یافته است.