دلایل جدایی بختیار از استقلال
بختیار رحمانی این روزها خواستار جدایی از استقلال است و در مصاحبه‌ای کاملا انتقادی از مسئولان باشگاه  استقلال اعلام کرد که اگر او در فهرست مازاد منصوریان نبود پس چرا هیچکس از او حمایت نکرد و خبر حضورش در لیست مازاد تکذیب نشد. اما اینکه چرا بختیار رحمانی به این نتیجه رسیده که از استقلال جدا شود دلایل مختلفی دارد. رحمانی که در بازی‌های آخر استقلال در نیم‌فصل اول در فهرست ۱۸ نفره هم قرار نمی‌گرفت متوجه شده که علیرضا منصوریان اعتقادی به او ندارد و از طرفی جذب جبارف و آندرانیک تیموریان این پیغام را به صورت غیر مستقیم به بختیار رحمانی داده که او جایی در ترکیب استقلال ندارد. 
 
وی  ادعا کرد که با محمد خرمگاه صحبت کرده و او مشکلات را به وی گفته است اما جالب اینجا بود که رحمانی در ابتدای بازی‌های امسال هنگامی که در یکی از بازی‌ها به تعویض خود اعتراض کرد باز هم توسط خرمگاه و فریبا ناراحتی منصوریان را شنید.
 
بازیکن شماره ۷ استقلال به این نتیجه رسیده که منصوریان مستقیما با او صحبت نمی‌کند و از طریق دستیارانش به وی پیغام می‌دهد و همین موضوع زاویه‌ای را بین او و سرمربی تیم ایجاد کرده که می‌تواند در ادامه راه به ضرر بختیار رحمانی باشد. به همین علت رحمانی بعد از مشورت با دوستانش تصمیم گرفت که از استقلال جدا شود و روی تصمیم خود هم پافشار است هر چند اگر استقلالی ها به او رضایتنامه ندهند باید تمام و کمال مطالبات وی پرداخت شود و او هم در این تیم ماندنی است.