روزنامه تهران امروز نوشت، آن هم در شرايطي كه خريدار ماشين تصادفي پس از صافكاري و سرپا كردن ماشين آن را به قيمت اوليه خود خواهد فروخت. با اين شرايط برنده اصلي اين معامله خريدار ماشين تصادفياست كه سودي ۵۰ تا ۷۰ ميليون توماني را به جيب ميزند.

یکی از خریداران خودرو تصادفی در همین زمینه گفت: خرید خودروهای لوکسی که تصادف شدید داشته‌اند ‌یا چپ کرده‌اند عملا دیگر به درد صاحب خودرو نمی‌خورند. زیرا این افراد معمولا جزو قشر مرفه هستند و به‌جای اینکه خودرو تصادفی خودشان را دوباره تعمیر کنند ترجیح می‌دهند آنرا بفروشند و یک خودرو لوکس دیگر بخرند.

وی خرید خودروهای تصادفی را هم به نفع فروشنده و هم به نفع خریدار دانست و گفت: خودرو لوکسی که تصادف شدید داشته‌است در حقیقت به اندازه یک پژو پرشیای نو هم نمی‌ارزد و نگه داشتن آن به ضرر صاحب خودرو است. وی در جواب این سوال که خریدار پس از خرید، با خودرو تصادفی چکار می‌کند گفت: معمولا این خودروها برآورد و کارشناسی می‌شوند و قطعاتی که به کلی از بین رفته‌اند از خودرو جدا شده و قطعات جدید روی آن نصب می‌شود و پس از انجام صاف‌کاری و رنگ دوباره به قیمتی بالاتر به فروش می‌رسند.

وی قیمت یک لندکرویزر ۲۰۱۱ تصادفی را ۵۳ میلیون تومان ذکرکرد و گفت: قیمت این خودرو در حالت عادی چیزی حدود۱۳۰ میلیون تومان است که پس از تصادف قیمت آن تقریبا نصف می‌شود.