به گزارش ايسنا، رييس پليس آگاهي استان مركزي از شناسايي و دستگيري كلاهبردار سابقهداري كه با ادعاي شارژ يكهزار ليتري كارت سوخت، اقدام به اغفال و كلاهبرداري از شهروندان اراكي كرده بود، خبرداد.

سرهنگ احمدی درباره جزئیات دستگیری متهم گفت: در چند روز گذشته فردی با مراجعه به پلیس آگاهی مدعی شده شخصی که ادعا ‌کرده کارمند شرکت نفت و قادر است با دریافت مبلغ دو میلیون ریال، کارت سوخت خودرو وی را به میزان هزار لیتر شارژ کند.

رییس پلیس آگاهی استان مرکزی با اشاره با اظهارات شاکی ادامه داد: متهم پس از اخذ این مبلغ از مالباخته متواری شده است.

وی با بیان اینکه کارآگاهان پس از استماع اظهارات شاکی دریافتند با کلاهبرداری حرفه‌ای رو‌برو هستند، اظهار کرد: پس چهره‌نگاری با کمک مالباخته مشخص شد متهم فردی سابقه‌دار است که در ادامه کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی محل سکونت وی را شناسایی و در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر و در بازرسی از منزل وی تعدادی کارت سوخت و مدارک شناسایی افراد مختلف را کشف و ضبط کردند.

احمدی اضافه‌کرد: با توجه به مدارک به دست آمده، متهم که چاره‌ای جز اعتراف نداشت به انجام بزه انتسابی اقرار و در بیان شگرد خود اظهار داشته با معرفی خود به عنوان کارمند شرکت نفت و ادعای نفوذ در ادارات دولتی به بهانه شارژ کارت سوخت مالباختگان، از آنان مبالغی بین ۱۶۰ تا ۲۰۰ هزار تومان کلاهبرداری کرده است.

به گفته وي، تاكنون ده مالباخته در اين خصوص شناسايي شده و متهم براي سير مراحل قانوني روانه دادسرا شده است.