'مرتضي تمدن' روز چهارشنبه در دومين نشست شوراي اداري استان تهران در سال جاري كه با موضوع آمار و برنامه ريزي برگزار شد، افزود: طرح بدون قبض كاغذي در استان تهران اجرا مي شود.

وی تاکید کرد: تمامی دستگاه های خدمات رسان در بخش آب، برق، گاز و مخابرات باید مقدمات لازم را برای اجرای این طرح فراهم کنند.

استاندار تهران با اشاره به تفاهم نامه اجرای ۱۰ برنامه تحول اداری در استان که امروز بین استانداری تهران و معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهوری امضا شد، گفت: این تفاهم نامه مبتنی بر اعداد، ارقام و شاخص های کمی است و این شاخص های کمی ملاک ارزیابی ماست.

تمدن افزود: این تفاهم نامه ۷۰۰ صفحه پیوست دارد و به همه سازمان ها، ادارات و ائمه جمعه ارسال می شود و باید در معرض دید عموم قرار گیرد.

وی با تاکید بر این که مردم باید از ادارات راضی باشند و سلامت در فضاهای اداری جاری باشد، گفت: باید کارگروهی بر اجرای برنامه های تحول اداری نظارت کند.

استاندار تهران افزود: تفاهم نامه یادشده امروز به طور کلی با معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهوری امضا شد و استانداری با یکایک دستگاه های استان به طور جداگانه تفاهم نامه امضا می کند.

تمدن در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به آغاز اجرای طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن گفت: سرشماری یک کار ملی است و کاری دستگاهی و بخشی نیست.

وی سرشماری را از کارهای اساسی و زیربنایی برای پیشرفت کشور دانست و گفت: ‌ گروه های سرشماری در شهرها و روستاها فعالیت می کنند و دستگاه ها و مدیران آنها باید به طور کامل از اجرای این طرح حمایت و پشتیبانی کنند.

استاندار تهران افزود: گسترده ترین و سنگین ترین کار سرشماری و آمارگیری با توجه به ابعاد پیچیدگی تهران در این استان انجام می شود و حدود ۲۰ هزار نفر در ستاد سرشماری استان تهران مشغول کار هستند.

وی ۱۶ هزار نفر از این تعداد را مامور سرشماری اعلام کرد و گفت: این تعداد باید سه میلیون و ۸۵۰ هزار خانوار را در استان تهران سرشماری کنند.
[ارسال به کلوب]
Share/Save/Bookmark