بارش برف در جاده های چالوس و هراز

مرکز مدیریت راه های مازندران اعلام کرد بارش برف در جاده کندوان و هراز سبب لغزندگی سطح این دو جاده ارتباطی شمال با پایتخت شده است.

 

بر اساس این گزارش، منطقه گدوک در جاده سوادکوه با مه رقیق صبح گاهی همراه است و سایر محورها شرایط عادی دارند.

ترافیک در همه جاده های ارتباطی مازندران عادی و روان اعلام شد و مرکز مدیریت راه های استان از هموطنانی که قصد تردد در جاده های کوهستانی را دارند خواست خودروهای خود را به تجهیزات ایمنی و زمستانی مجهز کنند.

سرهنگ خسرویان سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران ،گفت: محدودیت های ترافیکی که از دیروز در برخی محورهای استان آغاز شده بود امروز و فردا نیز ادامه دارد.

وی افزود: تردد همه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 22 امروز و جمعه از محور هراز ممنوع است.

سرهنگ خسرویان با بیان اینکه تردد همه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 22 فردا از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع خواهد بود، افزود: در محور کندوان نیز تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از کرج به چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: تردد همه موتور سیکلت ها بجز موتور سیکلت های انتظامی و امدادی نیز از ساعت 12 امروز تا ساعت 6 روز شنبه نهم بهمن از محورهای کندوان، هراز و سوادکوه ممنوع خواهد بود.

سرهنگ خسرویان افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 23 جمعه هشتم بهمن از کرج به مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 23 همان روز از مرزن آباد به کرج یکطرفه خواهد بود.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره 2182934 به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های استان است.