بیمارستان صحرایی بسیج در روستای معدن قلعه زری
خوسف
آغاز به کار کرد

سرهنگ محمدرضا آوازی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خوسف، اظهار داشت: در این بیمارستان متخصصین دندانپزشکی، جراحی عمومی، روانشناسی، مامایی، زنان و زایمان، داخلی، اطفال، پزشک عمومی و آزمایشگاهی حضور دارند که 25 نفر از دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله سپاه و 4 نفر از دانشگاه علوم پزشکی بیرجند به منطقه اعزام شده‌اند.

وی افزود: با توجه به دوری مسافت و محرومیت منطقه از مدت‌ها قبل پیگیر این موضوع بودیم که در نهایت با همکاری تمام نهادها این امر محقق شد و بستری برای خدمت رسانی به مردم محروم این منطقه فراهم شد.

فرمانده ناحیه بسیج خوسف گفت: روستاهای معدن قلعه زری، بصیران، رخنه، علی‌آباد زارعین به عنوان مقصد خدمت‌رسانی این گروه پزشکی است و از همه مردم درخواست می‌کنیم  در راستای ارتقاء شاخص‌های سلامت خود و خانواده‌شان از این خدمات استفاده کنند.

 آوازی با اشاره به توضیح  500 بسته بهداشتی درمانی از طرف کمیته امداد امام خمینی (ره) به مردم بی‌بضاعت این منطقه افزود: کلاس‌های مشاوره‌ای در زمینه اعتیاد، روشنگری فرهنگی و جنگ نرم و روانشناسی نیز در مدت برپایی بیمارستان برگزار خواهد شد.

وی از همکاری و مساعدت مدیرعامل معدن قلعه‌زری، بسیج جامعه پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، فرمانداری، شبکه بهداشت و درمان، هلال احمر، کمیته امداد، بهزیستی و فرماندهی انتظامی  شهرستان خوسف تشکر کرد.