حجم ویدیو: 19.82M | مدت زمان ویدیو: 00:04:29

هفته چهارم لیگ برتر وزنه برداری باشگاه های کشور و فینال (دور برگشت) لیگ برتر جوانان یادواره شهدای آتش نشان، از دیروز چهارشنبه(6 بهمن ماه) در سالن کوثر شهرک شهید فلاحی تهران و به میزبانی نیروی زمینی ارتش آغاز شد، امروز(پنجشنبه 7 بهمن ماه) نیز با رقابت 6 وزنه بردار در دسته 85 کیلوگرم رده سنی و بزرگسالان و 2 وزنه بردار رده سنی جوانان پیگیری شد.

همچنین، کیانوش رستمی دارنده مدال طلای بازی های المپیک 2016 ریو، عضو تیم ذوب آهن اصفهان که به تازگی تمرینات خود را آغاز کرده بود و فرم ایده آل بدنی مناسبی نداشت، برای نخستین بار در لیگ برتر در هفته چهارم روی تخته رفت. وی در حرکت یکضرب وزنه 155 کیلویی را بالای سر برد. در حرکت دوضرب سه بار پیاپی وزنه 195 کیلوگرم را نتوانست مهار کند تا از دور مسابقات هفته چهارم کنار برود.
 
گفتنی است؛ علی مکوندی در حرکت یکضرب 152 کیلوگرم، در حرکت دوضرب 191 کیلوگرم و در مجموع 343 کیلوگرم به مقام نخست دست یافت.علی میری وزنه بردار تیم رعد پدافند نیز در آخرین رکوردگیری اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان، رکورد 146 کیلوگرم در حرکت یکضرب و 190 کیلوگرم در حرکت دوضرب و مجموع 336 کیلوگرم را به نام خود ثبت کرده بود در جایگاه دوم ایستاد و صالح چراغی از تیم نیروی زمینی ارتش هم رکوردهایش در اردوی تیم ملی محاسبه شده بود با مجموع 334 کیلوگرم، سوم شد.

گفتنی است؛ عارف خاکی از عقاب نیروی هوایی همدان با مجموع 308 کیلوگرم جایگاه اول و عباس زندی از تیم نیروی زمینی ارتش با مجموع 306 کیلوگرم دوم شد. و در لیگ جوانان حضور داشتند.