برنامه‌های یوم‌الله 12 بهمن تشریح شد

 نشست خبری حجت‌الاسلام سیدمحسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران صبح امروز در دفتر مرکزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد.

 

برپایه این خبر محمودی با اشاره به برنامه‌های این ستاد برای ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: باتوجه به اینکه در آستانه دهه فجر قرار داریم و 12 بهمن آغاز پیروزی انقلاب اسلامی و ورود امام خمینی (ره) به کشور است، برنامه‌های متنوعی را این شورا در دستور کار خود قرار داده است.

 

وی تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی را به گفته امام خمینی (ره) می‌توان معجزه قرن یاد کرد زیرا راه امام (ره) و انقلاب همچنان ادامه دارد و امروز هم در بیداری اسلامی این راه ادامه دارد و ما هم وظیفه داریم که برای کسانی که امام را ندیدند و نسل جوانی هستند امروز یاد و خاطره امام و انقلاب را برای آنها زنده نگه داریم.

مسئول ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان تهران داد: شورای هماهنگی سلسله‌نشست‌های متنوعی را با مضمون دهه فجر برگزار کرده که می‌توان در اینجا به چند مورد آن اشاره کرد. زیارت مرقد امام خمینی (ره) و گلباران مرقد ایشان، تجدید میثاق هیأت دولت با امام خمینی (ره)، برگزاری نمایشگاه‌ها و غرفه‌های متنوع می‌توان اشاره کرد.

محمودی افزود: فردا 12 بهمن مصادف با سی و هشتمین سالگرد انقلاب اسلامی مراسمی در حرم امام خمینی (ره) با سخنرانی آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی خواهیم داشت. همچنین بعد از اتمام این برنامه برنامه‌ای دیگر در بهشت زهرا مکان جلوس امام خمینی (ره) با سخنرانی اسدالله بادامچیان عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه برگزار خواهد شد. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: به مناسبت ورود امام خمینی (ره) در 12 بهمن سال 57 رژه موتورسواران در این مسیر در فرودگاه مهرآباد توسط موتورسواران سپاه پاسداران صورت خواهد گرفت و سخنران این مراسم در فرودگاه امام خمینی (ره) مجید انصاری معاون حقوقی رئیس‌جمهور خواهد بود.