روال نیست بعد از برگزاری آزمون شرایط قبلی را تغییر دهند

پرویز سروری در سیصد و بیست و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، اظهار داشت: از آتش‌نشانانی که در حادثه پلاسکو فداکاری کردند و نشان افتخار خود را از رهبر گرفتند تقدیر و تشکر بکنم. 

وی افزود: روز گذشته جلسه‌ای در منطقه 15 برگزار شد که شورایاران منطقه 15 نمایشی از وحدت، انسجام و هویت محلی را به نمایش گذاشتند. 

عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: زحماتی که همکاران در شورایاری داشتند مردم محلات در تصمیم‌گیری‌های محله‌های خود حضور دارند.

وی درباره آزمونی که برای تبدیل وضعیت کارکنان برگزار شد، گفت: روال نیست بعد از برگزاری آزمون شرایط قبلی را تغییر دهند و شرایط فعلی را ایجاد کنند.

وضعیت ایمنی و مدیریت بحران شهر تهران مشخص شود

در ادامه این جلسه احمد دنیامالی رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران نیز بیان داشت: امروز وضعیت شهر معلوم نیست که مدیریت ایمنی شهر با چه کسی است بعد و قبل از حادثه پلاسکو جلسات مختلفی درباره ایمنی شهر برگزار شده است و نیاز است که معضل ایمنی شهر را حل کنند. 

وی افزود: در دولت کمیسیون ویژه کلانشهر تهران و دیگر کلانشهرها برگزار شد. 

دنیامالی افزود: حدو دو سال است که پیش‌نویس ایمنی شهر تشکیل شده است ولی هنوز به تصویب نرسیده است لذا درخواست می‌کنیم در مدیریت ایمنی و بحران تسریع شود. 

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران، افزود: آیا موضوع مدیریت بحران و ایجاد زیرساخت‌ها فقط با شهرداری تهران است یا باید دیگر زیرساخت‌ها نیز ایجاد شود.