نگاه ما برای ورود به انتخابات حزبی نیست

محمدباقر ذوالقدر رئیس ستاد جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی صبح امروز 17 بهمن ماه در اولین نشست کمیته رسانه این جبهه اظهار داشت: انقلاب اسلامی ما بزرگترین حادثه تاریخ جهان معاصر و حاصل یک آرزوی طولانی در رسیدن به آزادی و استقلال کشور است اما امروز در معرض خطرات گوناگونی قرار دارد.

وی ادامه داد: دشمن فهم درستی از مسائل کشور ما دارد و می‌داند که همه داشته‌های ما محصول انقلاب است، لذا از سالها قبل تمام تمرکز خود را روی انقلاب‌زدایی گذاشته است.

رئیس ستاد جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تأکید کرد: یکی از کلید واژه‌های اساسی مقام معظم رهبری این است که دشمن برای توقف انقلاب ما و حرکت مردم در این راستا، یک جبهه تمام عیار ضدانقلابی را ایجاد کرده است.

ذوالقدر با تأکید بر اینکه ما نمی‌توانیم بدون تشکیل یک جبهه تمام عیار انقلابی در برابر این جبهه ضد انقلابی بایستیم، اظهار داشت: متأسفانه نیروهای ما در خیلی از زمان‌ها انرژی خود را صرف رویارویی باهم کرده‌اند در حالیکه همه ظرفیت‌ها و قوای ما لازم است در یک جبهه واحد قرار گیرند تا این ثروت نیروهای انقلابی را تبدیل به سرمایه کنیم که فلسفه تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی نیز همین مسئله بوده است.

وی افزود: لازم است همه ظرفیت‌ها با رویکرد درست و قابل قبول و مردم سالارانه به کار آیند نه اینکه عده‌ای در مرکز امور باشند و از مشارکت دیگر نیروهای انقلابی بهره نگیرند.

رئیس ستاد جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه اولین اقدام ما در این راستا سازماندهی نیروهای انقلاب اسلامی بوده است، گفت: یکی از کارهای جدی ما ورود به انتخابات سال 96 است البته نه با نگاه حزبی که عده‌ای در مرکز بنشینند و برای بدنه تصمیم بگیرند در حالیکه نگاه ما وحدت میان نیروهای انقلابی است.

ذوالقدر با بیان اینکه انتخابات آینده جنگ سرنوشت است، تصریح کرد: با توجه به شرایط داخلی، منطقه و جهانی لازم است دولتی انقلابی برای حل همه مشکلات کشور در مکانیزمی مردم سالارانه تشکیل دهیم.

 

وی با اشاره به نقش اصحاب رسانه در حرکت این جبهه خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط امروز، رسانه‌‌ها نقش تعیین کننده‌ای دارند به همین دلیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی دست طلب به سوی رسانه‌های انقلابی دراز می‌کنند.