مدیرعامل استقلال صدا و سیما را تهدید کرد

سید رضا افتخاری پس از پیروزی استقلال مقابل السد قطر در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا گفت: از اینکه توانستیم دل هواداران تیم استقلال را شاد کنیم، خوشحالم. از هواداران پرسپولیس هم که در کنار هواداران خودمان، به خاطر ایران، از استقلال حمایت کردند، تشکر ویژه‌ای دارم. امروز همه مردم ایران از این برد لذت بردند.

وی افزود: در ماه‌های گذشته زیر فشار شدیدی بودیم و خوشحالم که امروز نتیجه زحماتمان را دیدیم. بازیکنان استقلال در دیدار مقابل السد از لحاظ روحی و روانی، حفظ توپ، کنترل توپ و کارهای تاکتیکی عملکرد موفقی داشتند و مقابل تیمی که هزینه گزافی نیز انجام داده موفق به پیروزی شدند. 

مدیرعامل استقلال در مورد مشکلات این باشگاه گفت: با این وضع نمی‌شود تیمداری کرد. 3 سال است که سهم باشگاه‌ها را نداده‌اند و اگر این وضعیت ادامه پیدا کند من هم نمی‌توانم ادامه بدهم. امروز در برنامه زنده تلویزیون نیز نام اسپانسر ما را سانسور کردند که ما به همین دلیل طی روزهای آینده از صدا و سیما شکایت خواهیم کرد. 

افتخاری گفت: در 3 دیدار گذشته استقلال در مسابقات لیگ برتر بازیکنان بردهای ارزشمندی دست آوردند که پاداش آن بردها امروز به حساب آنها واریز شد. برای پیروزی مقابل السد هم به آنها قول پاداش داده بودیم که در روزهای آینده آن را هم پرداخت می‌کنیم.

وی خاطر نشان کرد: این بازی، بازی ملی بود. من همان حسی را داشتم که در دیدار معروف ایران و استرالیا آن را تجربه کردم. شاید اغراق نباشد اگر بگویم حتی بیشتر از آن پیروزی امروز خوشحال شدم. باید به استقلال فرصت بدهند چون انتقاد را همه بلد هستند. من از فردا مشکلات را علنی خواهم کرد. در حال حاضر تنها مشکل ما بی‌پولی است. فعلا موفق شدیم طلب ساموئل، لیام‌ردی و هنکه مربی آلمانی‌مان را پرداخت کنیم. برای بدهی پروپیچ نیز شکایت‌مان را انجام دادیم که پرونده او را یک سال عقب‌تر انداختیم. برای یک سال دیگر نیز خدا بزرگ است. اگر حق و حقوق باشگاه‌ها را پرداخت کنند مشکلات ما حل می‌شود.