حیدری: امیدوارم وریا به دربی برسد
خسرو حیدری درباره پیروزی تیمش مقابل السد قطر بیان کرد: چند سالی بود که در لیگ آسیا حضور نداشتیم و تلاش کردیم امروز به آسیا برویم. امیدوارم بتوانیم امسال ستاره سوم را برای استقلال به دست بیاوریم.
 
وی ادامه داد: بازی دادن به بازیکنان جوانان تبعاتی هم دارد آنها باید تجربه کسب کنند اما ما می‌توانستیم قبل از وقت اضافه هم برنده شویم اما موقعیت‌های‌مان تبدیل به گل نشد هرچند که در نهایت خوشحالم که دل هواداران شاد شد.
 
حیدری در مورد اینکه  120 دقیقه مقابل السد بازی کردند و از طرف دیگر باید این هفته به مصاف پرسپولیس بروند، عنوان کرد: کار ما سخت تر می شود چرا که  120 دقیقه بازی کردیم. البته ما می خواستیم در نود دقیقه کار را تمام کنیم اما به هر حال بازیکنان ما جوان هستند و انرژی خوبی برای بازی بعدی خواهیم داشت. حالا که این بازی را بردیم با انرژی تر خواهیم شد. 
کاش می‌توانستیم در همان نود دقیقه کار را برای السد تمام کنیم اما نتوانستیم از موقعیت‌های خودمان استفاده کنیم.
 
وی  در خصوص مصدومیت وریا غفوری هم افزود: از مصدومیت این بازیکن ناراحت شدم. امیدوارم این به دربی که هفته آینده برگزار می شود برسد.
 
وی درباره ژاوی بیان کرد: همه کار تیم بود و همه توپ‌ها به وی ختم می شد. با این همه بازیکنان ما به خوبی ژاوی را مهار کردند. بازی کردن مقابل چنین بازیکنی برای هر بازیکنی افتخار است. ما در جام جهانی مقابل بازیکنان بزرگ بازی کرده بودیم اما برای بازیکنان جوان ما این یک افتخار بود.
 
حیدری در خصوص پنالتی گفت: زدن آن ضربه پنالتی سخت بود. دوست داشتم در این بازی گل بزنم و حتی وقتی بیرون بودم به کادر پزشکی خودمان گفتم که دوست دارم به بازی بروم و با گل من استقلال صعود کند.قرعه به نام من افتاد که پنالتی آخر را بزنم و خوشحالم که شرمنده هواداران نشدم.