تیپ عجیب خانم بازیگر در جشنواره
 از حاشیه های قابل توجه در مراسم فرش قرمز فیلم سینمایی "انزوا" لباس ویژه و خاص بهنوش بختیاری بود که کاملا مشخص می کرد لباس او را یک طراح لباس طراحی کرده است.
 
بهنوش بختیاری

همچنین در بخش دیگری از مراسم فرش قرمز که چندان هم طول نکشید امیر علی دانایی مشغول بازی کردن با تلفن همراه خود بود.

همچنین موضوعی که در تعداد مراسم های فرش قرمز  فیلم های سینمایی در جشنواره سی و پنجم دیده می شود حضور اعضای خانواده بازیگران و عوامل فیلم روی صحنه است که در مراسم فرش قرمز فیلم "انزوا" مادر امیر علی دانایی حضور داشت.
 
واکنش بهنوش بختیاری به داوری ها جشنواره فیلم فجر
 
مراسم فرش قرمز فیلم "انزوا" با حضور امیر علی دانایی و بهنوش بختیاری در کاخ مردمی جشنواره فیلم فجر برگزار شد.
 
مراسم فرش قرمز فیلم سینمایی "انزوا" با حضور کارگردان، تعدادی از بازیگران و عوامل این اثر در کاخ مردمی جشنواره فیلم فجر یعنی پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

در این مراسم امیر علی دانایی به عنوان بازیگر نقش اصلی این فیلم همراه با بهنوش بختیاری، مرتضی علی عباس میرزایی به عنوان کارگردان این فیلم و تعدادی دیگر از این عوامل حضور داشتند.

مرتضی علی عباس میزاریی کارگردان فیلم "انزوا" در این مراسم گفت: من فیلم "انزوا" را ساختم تا شما عزیزان از دیدن آن به وجد بیاید.

وی افزود: امیدوارم این اثر را دوست داشته باشید.

بهنوش بختیاری که در این مراسم با لباسی طراحی شده و ویژه حضور پیدا کرده بود، تصریح کرد: جشنواره فیلم فجر به گونه ای است که یک سال یک نفر نامزد می شود و سال دیگر فرد دیگر.

وی همچنین تصریح کرد: اشکالی ندارد  اما خوشحال هستیم که فیلم "انزوا" در یکی از بخش ها توانست نامزد داشته باشد.

همچنین پس از صحبت های کارگردان و بازیگران این فیلم تمامی عوامل همراه با مخاطبان راهی سالن های نمایش شدند تا به تماشای فیلم "انزوا" بنشینند.

امیر علی دانایی بازیگر نقش اصلی مرد در فیلم "انزوا" گفت: امیدوارم که فیلم "انزوا" دوست داشته باشید و خوشحالم در این محل همراه با شما این فیلم را تماشا می کینم.