بیانیه حزب موتلفه به مناسبت ایام‌الله دهه فجر

حزب مؤتلفه اسلامی بمناسبت یوم الله 22 بهمن با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد: حزب مؤتلفه اسلامی با دعوت برای به نمایش گذاشتن با شکوه‌تر قدرت مردمی انقلاب اسلامی در برابر تهدیدات از سر استیصال آمریکا و انگلیس، با حضور پرشور اعضایش در سراسر کشور در کنار قاطبه مردم سرافراز این مرز و بوم، در راهپیمایی 22 بهمن شرکت خواهد کرد.

در این بیانیه آمده است: در حالی در آستانه یوم الله 22 بهمن و سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم که به واسطه کنار نهادن نقاب از سوی حلقه حاکمه آمریکا، حقانیت «انقلاب اسلامی» و دئانت دشمنان آن بیش از هر زمان دیگر برای جهانیان شناخته شده است.

این بیانیه می‌افزاید: اقلیتی که به پشتوانه مکنت مالی و امپراتوری رسانه ای خویش در غرب بر مصدر نشسته و با تغییر مهره، سعی بر مخفی نگه داشتن حقیقت مافیایی خویش است؛ در این قریب به چهار دهه از هیچ تلاشی برای به شکست کشاندن انقلاب مردمی در ایران اسلامی غفلت نکرده است. ایجاد تفرقه قومی و ترویج جدایی‌طلبی در بین اقوام ، حمله نظامی ناجوانمردانه ساله به کشور، تحریم و محاصره اقتصادی، تهاجم فرهنگی و هجمه به باورها و اعتقادات مردم، جلوگیری از پیشرفت علمی، صنعتی کشور حتی با توسل به ترور، برنامه‌ریزی برای براندازی نظام اسلامی از طریق کودتا و سرانجام نفوذ برای تغییر محاسبات مسئولان و باورهای مردم اگرچه بی آسیب نبود؛ اما موجب تقویت شناخت دشمن و استحکام بیشتر صفوف مردمی مقابله با استکبار در تداوم انقلاب اسلامی – که جریانی زنده و پیش رونده است- گردید.

این بیانیه تاکید می‌کند:‌ اینک در این سی و نهمین بهار، فراموش نکرده‌ایم که یکی از اهداف و شعارهای اصلی انقلاب اسلامی استقلال خواهی و قطع هر نوع وابستگی بود؛ مطالبه سرنوشت سازی که در شعار «نه شرقی نه غربی» بروز یافت و موجب وحدت بلوک شرق و غرب برای مقابله با این انقلاب مستقل گردید. در ایام اخیر نیز اگرچه راهبرد «نرمش قهرمانانه» موجب توهم برخی سردمداران غربی برای امکان استحاله از درون انقلاب اسلامی گردید؛ اما به زودی دریافتند که با رهبری حکیمانه امام خامنه ای، این آرزو تحقق نایافتنی است.

در این بیانیه تصریح شده است: حاکمیت اسلام بر جامعه که از جمله اصلی ترین مطالبات مردم در انقلاب اسلامی بود از جمله شاخصه های راهبردی آن، قاعده نفی سبیل بر اساس آیه مبارکه «و لن یجعل الله للکافرین علی المؤمنین سبیلاً» می باشد که راه هر گونه سلطه طلبی آشکار و پنهان بر ایران اسلامی را سد می نماید. اینک دشمن انقلاب اسلامی با فهم انحراف ناپذیری مسیر کلان انقلاب اسلامی با چنین کشتی بانی، دستکش مخملین بیرون آورده و دست چدنی خویش را نمایان ساخته است. در چنین لحظه ای، انتظار از دولتمردان نمایش مرحله دوم در نرمش قهرمانانه و امتیازگیری از حریف است که تداوم انعطاف عدول از منطق حاکم بر این راهبرد است و اینک باید در افکار عمومی دنیا به دشمن ضربه هوشمندانه زد و حقانیت انقلاب اسلامی را بیش از پیش تبلیغ نمود.

این بیانیه تصریح کرده است: افق روشن آینده در گرو اعتماد به قدرتی است که انقلاب اسلامی را خلق کرد؛ قدرت نرم الهی که از آستین وحدت ملی و حمایت مردم به نمایش گذاشته شد و اتکاء به آن نوید سامان یافتن «تمدن ایرانی اسلامی» در آینده نزدیک را می دهد.

این بیانیه می‌افزاید: حزب مؤتلفه اسلامی با دعوت برای به نمایش گذاشتن با شکوه‌تر قدرت مردمی انقلاب اسلامی در برابر تهدیدات از سر استیصال آمریکا و انگلیس، با حضور پرشور اعضایش در سراسر کشور در کنار قاطبه مردم سرافراز این مرز و بوم، در راهپیمایی 22 بهمن شرکت خواهد کرد و در شام شهادت سرور زنان دو عالم با آن اسوه جهاد در برابر تحریف انقلاب نبوی عهد می بندد در مقابل تحریف انقلاب اسلامی و خط امام راحل (ره) بر اساس سیره ایشان رهپویی کند و ندای ولی فقیه عادل زمان را لبیکی مستدام گوید.