بررسی امکان نصب دیوار صوتی در حاشیه بزرگراه صیاد شیرازی

به گزارش افکارنیوز، محسن پیرهادی در رابطه با وضعیت محله کاظم آباد واقع در منطقه 4، اظهار کرد: اعضاء شورایاری و اهالی محل مواردی را پیشنهاد داده اند که موضوعات مطرح شده در دست بررسی قرار گرفته اند.

وی تصریح کرد: در حوزه سلامت، محیط زیست و خدمات شهری می توان به چند درخواست اشاره کرد که عبارتند از ساماندهی مشاغل مزاحم وعاملین سد معبر به ویژه در خیابان بنی هاشم، خیابان شهید رحیمی اصل، لایروبی انهار سرپوشیده سطح محله و احداث سرویس بهداشتی در بوستان شهید پیمان واقع در خیابان بنی هاشم، خیابان شهید قدیری که این موارد پیگیری می شود.

پیرهادی اظهار کرد: بررسی امکان جمع آوری نهر شمالی خیابان شهید رسول رحیمی، ممانعت از ورود افراد معتاد به داخل بوستان های محله، پیگیری لازم به منظور تأمین روشنایی معابر، اقدام لازم به منظور تأمین آب آشامیدنی در بوستانهای سطح محله و همچنین اقدام لازم به منظور جلوگیری ازانتشار بوی تعفن کانال های فاضلاب از مواردی است که در دستور کار قرار گرفته اند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: در حوزه عمران، حمل و نقل و ترافیک محله کاظم آباد نیز پیشنهاداتی مطرح شده است که از آن جمله می توان به بررسی امکان احداث ایستگاه پایانه تاکسی در سطح محله و اصلاح هندسی میدان سرباز و خیابان استاد حسن بنا تقاطع خیابان ایرنیا اشاره کرد.

رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: هم سطح سازی پیاده روهای خیابان بنی هاشم حد فاصل بزرگراه رسالت تا میدان بنی هاشم و امکان احداث پارکینگ طبقاتی در زمین جایگاه CNG جمع آوری شده واقع در خیابان بنی هاشم با مشارکت بخش خصوصی نیز در دست بررسی است.

وی افزود: اعضای شورایاری درخواستی را مبنی بر تغییر نام ایستگاه مترو خواجه عبداله انصاری به بنی هاشم مطرح کرده اند که این موضوع در دست بررسی است.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: در حوزه فرهنگی و اجتماعی محله نیز مواردی از جمله تسریع در عملیات ساخت مسجد خامس آل عبا واقع در خیابان بنی هاشم، احداث مجموعه ورزشی و تجهیز ساختمان سرای محله به امکاناتی نظیر سیستم های رایانه ای، کتابخانه، اینترنت، آسانسور، تعمیراتی نظیر رنگ آمیزی ساختمان و تأسیسات در دست بررسی است.

رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر ساماندهی ناهنجاری های اجتماعی اعم از معتادین  و اراذل اوباش در سطح محله، بیان کرد: در این بخش نیز باید سازمان های مربوطه ورود جدی داشته باشند و همکاری لازم را با مدیریت شهری انجام دهند.

 وی بیان کرد: در حوزه معماری و شهرسازی نیز امکان تسریع در روند صدور پروانه و اطلاع رسانی مناسب در خصوص بسته های تشویقی به منظور نوسازی و بهسازی بافت فرسوده در دست بررسی است.

پیرهادی اظهار کرد: شهروندان محله کاظم آباد درخواستی را نیز مبنی بر حضور مأموران نیروی انتظامی در سطح محله در قالب گشت های انتظامی و همچنین تعویض تیرهای برق چوبی محله داشته اند که این موارد به دستگاه های مربوطه ارجاع داده خواهد شد.

 وی در پایان گفت: تغییر نام محله "کاظم آباد" به "بنی هاشم" درخواست دیگری از سوی اهالی محله است که این موضوع به کمیسیون نامگذاری شورا ارجاع شده است.