سورپرایز برانکو برای دربی

آخرین اخبار از اردوی پرسپولیس حکایت از آن دارد که سوپرایز برانکو ایوانکویچ برای استقلالی ها، فرشاد احمدزاده نیست.

 

در واقع سرمربی پرسپولیس قصد ندارد از این بازیکن در پست دیگری به غیر از دفاع چپ استفاده کند و آن طور که پرسپولیسی ها می گویند، فرشاد در پستی که مقابل تراکتورسازی بازی کرد، یعنی دفاع چپ به کارش ادامه خواهد داد.

 

او با تکیه بر سرعت بالا و تکنیک خوبی که دارد، توانست نظر برانکو برای ادامه فعالیت در سمت چپ خط دفاع را جلب کند و از این رو، در این پست برای دربی هم می ماند.

 

جالب اینکه فرشاد علاقه زیادی داشت تا از دفاع چپ به پست اصلی خودش یعنی وینگر راست برگردد، درست جایی که محسن مسلمان بازی می کند اما عدم وجود یک مدافع چپ تائید شده، دست برانکو را بسته و او نمی تواند دیگر از حسین ماهینی در آن پست استفاده کند.

 

هنوز یک روز دیگر تا دربی باقی مانده و ممکن است برانکو ایوانکویچ، همه چیز را تغییر دهد اما پرسپولیسی ها معتقدند تغییرات، مربوط به سایر پست هاست و قرار نیست فرشاد از دفاع چپ جدا شود.

 

حتی عده ای معتقدند با توجه به اینکه محمد انصاری به دفاع وسط منتقل شده و برانکو بازی احمدزاده در دفاع چپ را بیشتر از محسن ربیع خواه پسندیده، قرار است فرشاد دفاع چپ مادام العمر پرسپولیس باشد و دیگر به پست های دیگر فکر نکند.