توصیه پیشکسوت پرسپولیس برای جانشین کامیابی نیا

حسین عبدی در رابطه با دیدار پرسپولیس برابر تراکتور در هفته بیستم لیگ برتر گفت: بازی خیلی  خوب و هیجان‌انگیزی را شاهد بودیم و پرسپولیس توانست با ارائه یک بازی خوب، نتیجه را بگیرد.

وی در پاسخ به این پرسش که پیروزی در این مسابقه در دربی هم تأثیرگذار خواهد بود یا خیر؟ گفت: به هر حال همه مسابقات قبل از دربی از نظر روحی تأثیرگذار است و به بازیکنان روحیه خوبی در آستانه این مسابقه حساس می‌دهد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: شرایط دربی با سایر مسابقات متفاوت است و فرقی نمی‌کند که چه تیم در چه جایگاهی در جدول قرار دارد. هر تیمی بتواند به خوبی خودش را جمع و جور کند و با برنامه و قوی بازی کند، درصد موفقیتش در این بازی بالا است. به اعتقاد من این دربی پیش‌رو هم بازی خوب و هیجان‌انگیزی خواهد بود.

عبدی اضافه کرد: در دربی تیمی برنده است که بازیکنانش جنگندگی بالایی دارند و می‌توانند دربی را با پیروزی پشت سر بگذرانند. اصلاً نمی‌شود نتایج دربی را پیش‌بینی کرد. اما به اعتقاد من پرسپولیس شانس بیشتری در پیروزی در دربی دارد.

وی در خصوص غیبت کمال کامیابی‌نیا در این مسابقه گفت: کسی که در این بازی هافبک دفاعی پرسپولیس خواهد بود باید جنگندگی بالایی داشته باشد تا موفق شود.