طعنه بازیکن سابق پرسپولیس به کی روش

ابراهیم اسدی می گوید کارلوس کی روش در جنگ رسانه‌ای که با برانکو ایوانکوویچ راه انداخت بازنده واقعی بود، چون حق با برانکو بود و سرمربی پرسپولیس باید بازیکنانش را در طول فصل در اختیار داشته باشد و با آنها کار کند تا بتواند جوابگوی هواداران تیمش باشد.

اظهارات اسدی را در ادامه می خوانید:

* بازی پرسپولیس و تراکتورسازی چطور بود؟

- بازی قشنگی بود. واقعا بازی خوبی بود و به نظرم تراکتور ضعیف‌ترین بازی لیگ خودش را انجام داد. چون نه سیستم دفاعی داشت و نه سیستم هجومی و نتوانست کار خاصی انجام دهد. بچه‌های پرسپولیس هم روزبه‌روز هماهنگ‌تر می‌شوند و با این برد قهرمانی‌شان را تثبیت کردند.

* در این بازی ملی‌پوشان پرسپولیس را چاق دیدی؟

- والا من فکر می‌کنم این‌ها تخیلات کی‌روش است و در این ماجرا حق با برانکو است. چون برانکو مربی باشگاهی است و باید در طول فصل بازیکنانش را در اختیار داشته باشد. تیم ملی نشات گرفته از باشگاه است و کی‌روش نمی‌تواند برای خودش تصمیم بگیرد و کارهای غیرمعقولانه بکند. اگر پرسپولیس قهرمان نشود واقعا کی‌روش جوابگو هست؟ الان 9، 10 بازیکن پرسپولیس ملی‌پوش یا در حد ملی هستند و پرسپولیس در حال حاضر به زمان علی پروین دارد برمی‌گردد که همیشه 10 تا ملی‌پوش داشت. الان تیم واقعا عالی است و همه آماده‌اند و پرسپولیس از دقیقه یک حمله می‌کند و سروش رفیعی هم که آمده تیم تکمیل‌تر شده است. این به خاطر طرز تفکر یک سرمربی خوب است که تفکراتش را به بازیکنان تحمیل کرده و بازیکنان هم مطیع امر برانکو هستند.

* در جنگ رسانه‌ای برانکو و کی‌روش چه کسی بازنده بود؟

- فکر می‌کنم کی‌روش بازنده واقعی این ماجراست. پرسپولیس باشگاه بسیار بزرگی است و کی‌روش باید با دوستی و رفاقت جلو بیاید و با این کارها نمی‌تواند راه به جایی ببرد و هر کسی با پرسپولیس در افتاد، ور افتاد. الان برانکو و تیمش با 9 اختلاف صدرنشین هستند و با آرامش جلو می‌روند. پرسپولیس هر چه بیشتر آرامش داشته باشد قدرتنمایی بیشتری خواهد کرد و راحت‌تر قهرمان می‌شود.

* در آستانه دربی هستیم. نمایش پرسپولیس مقابل تراکتور برای استقلالی‌ها ایجاد نگرانی نمی‌کند؟

- در دربی همیشه گفته‌ام هر تیمی که ضعیف‌تر بوده راحت‌تر کار کرده است. الان کمال کامیابی‌نیا اخراج شد و دربی را از دست داد و پرسپولیس هم شهاب کرمی را گرفته و امیدوارم خودش را بتواند ثابت کند تا برانکو از او استفاده کند. خط هافبک در یک تیم خیلی مهم است و امیدوارم برانکو مرکز زمین را در اختیار بگیرد تا راحت‌تر در دربی کار کند. استقلالی‌ها الان خواب راحت ندارند چون پرسپولیس خیلی خوب و تهاجمی کار می‌کند و تیم وحشتناکی شده است و با سه، چهار تا مهاجم حمله می‌کند.