حمایت عضو هیات مدیره استقلال از شام مشترک سرخابی ها

مسعود معینی  در رابطه با برگزاری نشست مشترک بازیکنان استقلال و پرسپولیس قبل از دربی اظهار داشت: نیازی به حضور اعضای هیات مدیره استقلال در این نشست نبود. حضور مدیرعامل 2 باشگاه در این نشست کافی بود. البته اگر نیاز باشد، اعضای هیات مدیره در اردوی استقلال قبل از دربی حاضر می شوند.

عضو هیات مدیره استقلال در واکنش به انتقادات از این شام مشترک و شائبه تساوی دربی خاطرنشان کرد: من اصلا به این موضوع اعتقادی ندارم. من مطمئنم بازی در یک محیط دوستانه و صمیمانه برگزار می شود. منصوریان و برانکو رابطه خیلی خوبی دارند و این شام هم مشکلی نداشت.

وی درباره دربی 84 عنوان کرد: بازی فردا یک بازی غیرقابل پیش بینی است. واقعا پرسپولیس یک تیم قدرتمند و خوبی شده و همه بازیها را برده است اما استقلال نیز با تحولی که منصوریان به وجود آورد و هماهنگی که با باشگاه داشت،خوشبختانه شرایط خوبی پیدا کرده است. با تیم بسیار قدرتمند السد قطر با حمایت هواداران که سنگ تمام گذاشتند، استقلال خیلی خوب بازی کرد. واقعا روز خوبی برای استقلال رقم خورد.

معینی تصریح کرد: استقلال هماهنگ شده و در خط دفاعی نسبت به نیم فصل اول هماهنگی خوبی به دست آورده است. همچنین در خط هافبک با حضور امید نورافکن شرایط خیلی بهتر شده است. از سوی دیگر خط حمله استقلال نیز کوبنده کار کرده است. پرسپولیس هم می داند که با اصلی ترین رقیب خود بازی دارد و من فکر می کنم استقلال شدیدا به این 3 امتیاز نیازمند است. امیدوارم زیباترین دربی که در 20 سال اخیر برگزار شده را شاهد باشیم.

وی در واکنش به انتقادات به برگزاری جشن تولد در اردوی استقلال در شب شهادت حضرت فاطمه(س) گفت: من به این مسائل ورود نمی کنم و اصلا از آن خبر ندارم.

عضو هیات مدیره استقلال درباره اینکه وزیر ورزش گفته بود باید با مقصران محرومیت استقلال برخورد شود، افزود: این اتفاقی بود که از دوران گذشته گریبانگیر ما باشد. به هر حال از سوی فیفا فرامینی صادر شد اما با وجود نبود خریدهای جدید بازهم مهره هایی داریم که بتواند داخل زمین نمایش خوبی داشته باشند. روحیه استقلال الان در بهترین سطح است.

معینی در پاسخ به این سوال که استقلال مشکل مالی دارد یا خیر، گفت: اصلا استقلال مشکل مالی ندارد. ما برای بازی با السد پاداشی در نظر گرفتیم و بعد از برد دربی نیز مطمئنا این پاداش پرداخت می شود.