امام جمعه جلسه با وزیر را ترک کرد

حجت‌الاسلام عبدالعلی پوراکبر امام جمعه تنکابن در اعتراض به برگزاری کنسرت‌های مختلط در غرب استان مازندران پس از مطرح کردن موارد انتقادی و قانع نشدن از اظهارات وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جلسه را ترک کرد.

 وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه سفر به استان مازندران پس از حضور در راهپیمایی 22 بهمن و سخنرانی مرکز استان، امروز برای حضور در جلسه شورای اداری استان وارد شهرستان نوشهر شد.

حضور وی در شهرستان نوشهر با حاشیه‌‌های مبنی بر انتقاد امام جمعه تنکابن از برگزاری کنسرت مختلط و متعدد در غرب استان همراه بود.

حجت‌الاسلام عبدالعلی پوراکبر امام جمعه شهرستان تنکابن نسبت برگزاری کنسرت‌های مختلط در این شهرستان به شدت گلایه کرد و خواستار جلوگیری از روند برگزاری کنسرت‌های مختلط در غرب استان مازندران شده بود.

 سیدرضا صالحی‌امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حین صحبت‌های امام جمعه در مقام پاسخگویی به این اظهارات برآمد که پاسخ‌های وی مورد پذیرش امام جمعه قرار نگرفت و پوراکبر جلسه شورای اداری را به نشانه اعتراض ترک کرد.

از دیگر حاشیه‌های جلسه امروز شورای اداری استان مازندران توصیه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به خبرنگاران مبنی بر هماهنگی با روابط عمومی استانداری مازندران برای انتشار سخنان وی در رسانه‌ها بود.