با این نوشیدنی چاقی و چروک صورت را نابود کنید!

با زندگی مدرن و ماشینی امروزه افراد بسیاری از اضافه وزن و چاقی رنج می برند و سراغ رژیم های سخت و ورزش های طاقت فرسا می روند اما ما به شما یک نوشیدنی طبیعی معرفی می کنیم که به کاهش وزن و از بین بردن سموم بدن کمک می کند.

این نوشیدنی طبیعی شگفت انگیز از پوست آناناس تهیه شده است. میوه آناناس غنی از آب و کم کالری بوده و مصرف روزانه آن به بهبود هضم و پاک سازی سموم کمک کند.

علاوه بر این، مصرف این نوشیدنی طبیعی دارای خواص ضد التهابی و احیا بخش بوده که به کاهش و تسکین علائم های بیماری های التهابی خاص مانند آرتریت، آرتروز کمک می کند.

یکی ازمهم ترین خاصیت های این نوشیدنی آن است که موجب خنثی سازی رادیکال های آزاد و کاهش عملکرد منفی آنها بر بافت های بدن و سلول ها می شود.

 آناناس حاوی فیبر زیادی بوده و توانایی به حداقل رساندن سطح کلسترول خون را دارا می باشد، همچنین این نوشیدنی به استحکام پوست، جوان سازی و از بین بردن چین و چروک کمک می کند.

مصرف منظم آناناس به حفظ رطوبت بدن کمک کرده و تجمع چربی در ناحیه شکم را کاهش داده و در بهبود گردش خون موثر است.

طرز تهیه نوشیدنی معجزه آسا لاغری و جوانی

این نوشیدنی از پوست آناناس تهیه شده زیرا پوست آن در پاک سازی و چربی سوزی بدن نقش موثری دارد همچنین به منظور افزایش خواص لاغری وجوان سازی این نوشیدنی می توانید از دارچین و پرتقال استفاده کنید.

مواد لازم:

 پوست یک عدد آناناس رسیده (نگه داشتن میوه)

1 لیتر  آب پرتقال

1 قاشق چای خوری پودر دارچین (2 گرم)

آماده سازی:

پوست آناناس را جدا کرده و آن را به تکه های کوچک خرد کرده و آن ها را بشویید و سپس یک لیتر آب به آن اضافه کرده و آب پرتقال و دارچین را به آن بیفزایید و به منظور بهبود طعم و مزه آن را در یخچاال نگهداری کنید.

طرز مصرف:

به منظور رسیدن به بهترین نتیجه و لاغری بیشتر حاصل از این نوشیدنی طبیعی ودفع تمام سموم و مواد زائد در بدن، شما باید یک لیوان از این نوشیدنی را  قبل از صبحانه و یک لیوان آن را از قبل ناهار بنوشید.

این نوشیدنی را باید به مدت 2 هفته و بدون وقفه بنوشید سپس دوماه بعد این روند را تکرار کنید.

در کنار نوشیدن این نوشیدنی برای سرعت بخشیدن به لاغری در رژیم غذایی خود حداقل سه بار در هفته آناناس را بگنجانید.

توجه داشته باشید این نوشیدنی ملین بوده و افراد مبتلا به اسهال نباید این نوشیدنی را مصرف کنند، همچنین افرادی که داروهای ادرار آور مصرف می کنند این نوشیدنی اثر داروها را تشدید کرده که به همین دلیل به آن ها توصیه نمی شود.