اعتراف یک مقام صهیونیست به مقاومت ایران در برابر اسرائیل و آمریکا

مقام سابق وزارت خارجه رژیم صهیونیستی  در اظهار نظری گفت، رفتار ایران با وجود  گذشت بیست ماه از برجام نیز تغییر نکرده و آن‌هایی که بر این گمان بودند ایران معتدل می‌شود، کاملا اشتباه کردند.

 «دور گلد» مدیرکل سابق  وزارت خارجه اسرائیل در این‌باره اظهار داشت: «به یقین هیچ نشانی از ذره‌ای اعتدال در زمینه نیات خصمانه ایران به سمت اسرائیل بعد از برجام به این سو دیده نمی‌شود. این رویکرد از سوی رهبر این کشور و سپاه هدایت می‌شود.»

وی افزود: «آن‌هایی که می‌گفتند توافق اتمی منجر به معتدل شدن رفتار ایران می شود، کاملا اشتباه کردند.»

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز در دیدار با «دونالد ترامپ» رییس جمهور آمریکا در پاسخ به سوالی درباره اینکه چه انتظاری از دولت جدید این کشور در قبال ایران دارد ابتدا از اقدامات ضد ایرانی ترامپ در طول دو هفته گذشته تقدیر کرد و سپس به تکرار ادعاهای همیشگی خود پرداخت  

نتانیاهو گفت: « ترامپ، در طول چند هفته گذشته رهبری تلاش‌هایی بسیار مهم (علیه ایران) را به عهده داشته است. او به تخلفات آنها در زمینه موشک‌های بالیستیک اشاره کرده است.»

وی اضافه کرد: «بنابراین، به چالش کشیدن ایران در زمینه موشک‌های بالیستیک و وضع تحریم علیه آن‌ها و حزب‌الله و وادار کردن آن‌ها به پرداخت هزینه بابت امور خرابکارانه  تغییری است که از زمان روی کار آمدن رئیس‌جمهور ترامپ کاملاً نمایان بوده است. من از این استقبال می‌کنم. »

وی گفت: «فکر می‌کنم که اگر با یکدیگر همکاری کنیم - نه تنها آمریکا و اسرائیل، بلکه بسیاری از دیگر کشورهایی که درباره خطر بزرگ ایران هم‌نظر هستند - می‌توانیم خطر ایران و رویکرد تهاجمی آن را دفع کنیم.»