کار سخت استقلال برای رسیدن به ستاره سوم

پیشکسوت استقلال گفت:متاسفانه استقلال به دلیل عدم آگاهی مدیران مجموعه نتوانست بازیکنان جدید جذب کند و کارش سخت شد.

اصغر حاجیلو درباره رویارویی تیم های ایرانی با نمایندگان کشورهای عربی اظهار داشت: تیم های عربی از هر وسیله ای دارند، کمال استفاده را می کنند تا بتوانند نمایندگان کشورمان را شکست دهند. آنها بازیکنان بزرگی را در اختیار دارند و پول های هنگفتی هم می دهند.

وی افزود: فقط باید حواسمان جمع باشد که جنجال هایی که در لیگ خودمان هست، در آسیا تکرار نشود. مثلا اگر یک درگیری رخ دهد، آنها به سود خودشان استفاده می کنند. امیدوارم چنین اتفاقی نیفتد.

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: متاسفانه استقلال به دلیل عدم آگاهی مدیران مجموعه نتوانست بازیکنان جدید جذب کند و کارش سخت شد. با این حال تیم در شرایط خوبی است و بعد از بردن دربی و ذوب آهن با روحیه به امارات رفته است. پشت این جوانی بی تجربگی هم هست. استقلال تیم دوم ندارد که به موقع اضافه شوند. اگر بخواهیم به ستاره سوم برسیم، وسیله اش را نداریم. الان فقط جوانی و هوادار هست که استقلال را دلخوش کرده است.

حاجیلو در پایان گفت: کشورهای عربی بازی در کشور همسایه را نیز برای خود غریبه نمی  دانند. من از 16 سالگی تا آخر فوتبالم در استقلال بودم و تنها کسی بودم که یک لباس پوشیدم. همیشه دلم می خواهد این تیم اول شود و در بازی امروز برای استقلال آرزوی موفقیت می کنم.