ابراهیم‌زاده: بازی با العین سخت است ولی ذوب آهن آب دیده است

منصور ابراهیم زاده سرمربی تیم مس کرمان در مورد تساوی روز گذشته برابر ملوان بندرانزلی گفت: واقعا مستحق تساوی نبودیم بچه های ما خیلی خوب بودند و تلاش ردند و موقعیت هایی که برایمان به وجود آمد فراتر از موقعیت های ملوان بود.  در روزی که همه طرفداران ما، همه هواداران ما آمدند و جمعیت زیادی حضور داشتند و بازی خوبی که با بچه ها انجام دادیم و فرصت هایی که استفاده نکردیم نتوانستیم به آن چیزی که استحقاقش را داشتیم برسیم. 

 

وی ادامه داد: بازی ما و ملوان جوانمردانه بود و جدا از مسائل فنی و گردن کلفتی‌شان است خوب کار کردند. این حق ما بود که پیروز میدان باشیم.

 

ابراهیم زاده در مورد دیدارهای آینده این تیم و شانس مس کرمان برای صعود به لیگ برتر عنوان کرد: اعتقادم این است که 9 فرصت دیگر هست و باید بازی های دیگر را قوی ظاهر شویم و تلاشمان را برای موفقیت در این مسابقات دو چندان کنیم.  بارها گفته ام 9 تیم شانس صعود دارند و 6 تای بالای جدول شانس‌شان بیشتر اما تا روزهای آخر مسابقه مشخص نیست که چه اتفاقی می افتد و این همه بخشی از جذابیت لیگ یک است. 

 

سرمربی سابق تیم ذوب آهن که با این تیم به مقام نائب قهرمانی آسیا نیز دست یافت در مورد دیدار امروز تیم سابقش برابر العین اظهار داشت: بازی با العین بازی سخت است، آنها تیم خوبی هستند ولی به نظر من تیم ذوب‌آهن آب‌دیده است و شرایطش خوب است و امیدوارم موفق از زمین بیرون بیایید.