خدمات جدید به بازنشستگان کشوری
عباس رشیدی مدیر کل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری اظهار داشت: حدود ۱ میلیون و ۲۲۴ هزار بازنشسته در کل کشور وجود دارد که بر اساس آن در صندوق بازنشستگی کشوری در جهت کاهش عوامل موثر در پریشانی‌های اجتماعی پروژه و برنامه هایی تدوین شده است که از جمله آن‌ها اعزام بازنشستگان به سفر‌های زیارتی و سیاحتی است که در دو سال گذشته اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است.
 
وی افزود: سال ۹۴ سهمیه ۹۵ هزار نفری اعزام بازنشسته‌ها به سفرهای داخل کشور از جمله آب درمانی محلات و عتبات عالیات در صندوق بازنشستگی در نظر گرفته شده است که این رقم در سال ۹۵ به یکصد و ۵۰ هزار نفر افزایش پیدا کرد.
 
مدیر کل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری تصریح کرد: در گذشته سهم هر بازنشسته برای داشتن همراه در سفر ۲ نفر بود که به ۳ نفر افزایش پیدا کرده و همچنین کمک هزینه سفر از ۲۵۰ هزار تومان به ۳۰۰ هزار تومان افزایش پیدا کرده است.
 
رشیدی گفت: همچنین کمک هزینه سفر به عتبات عالیات برای بازنشستگان به ۶۰۰ هزار تومان افزایش پیدا کرده است که این سفر‌ها در قالب طرح (در خانه نمانیم) برای بازنشستگان و خانواده‌های آن‌ها در نظر گرفته شده است.