خداداد: در 5 بازی 5 امتیاز را به دلیل داوری از دست دادیم

خداداد عزیزی درباره دیدار تیم سیاه جامگان در برابر تراکتورسازی اظهار داشت: فکر می کنم عادلانه ترین نتیجه می توانست نتیجه مساوی باشد. ما موقعیت های زیادی داشتیم اما بچه ها تمرکز کافی نداشتند و دلیل این امر هم این است که در شهر بزرگی چون مشهد که دومین کلانشهر ایران است، زمین تمرین نداریم. ما پایتخت معنوی جهان اسلام هستیم اما برخلاف کمک هایی که در تبریز و اصفهان و خوزستان به تیمهای این شهرها می شود در مشهد کمکی نیست. هر دو تیم لیگ برتری مشهد دارند با مشکلات دست و پنجه نرم می کنند و ما مجبوریم در زمین فوتسال تمرین کنیم. آخر در سالن با بازیکن چه کنیم؟ اگر فشار بیاوریم بازیکن مصدوم می شود.

وی افزود: به همین دلیل است که در دقیقه 70 پنج بازیکن ما تمام کرده بودند و می گفتند ما را تعویض کنید. کاش می شد 8 تعویض می کردیم. بازیکنان تحت فشار هستند و بیشترین چیزی که بازیکنان را آزار می دهد همین مساله است.

عزیزی درباره گل دوم تیم تراکتورسازی اذعان داشت: بحث من گل حاتمی نیست اما قبل از کرنر، حاتمی با آرنج خود بینی خانزاده را شکست. داور چهارم و ناظر همه معتقد بودند که این صحنه باید با کارت مواجه می شد.ما در 5 بازی اخیر خود 5 امتیاز روی امتیازات داوری از دست دادیم. این واقعیتی است که باید گفت. در بازی با سایپا خلعتبری با دست گل می زند و در بازی با تراکتورسازی حاتمی با ضربه دست خود بینی بازیکن ما را می شکند. داور هم در جایی بود که اصلا توپ را ندید.

سرمربی سیاه جامگان بیان داشت:من اصلا نمی پذیرم که بازیکن در بازی توپ را نزند. شربتی در بازی با تراکتورسازی 90 دقیقه زحمت کشید و در آن صحنه هم شاید در اثر فشار بازی توپ را ندید. اگر کسی معتقد است که شربتی کم کاری، این آدم بی وجدانی کرده است.

سرمربی سیاه جامگان درباره استعفای خود تصریح کرد: من خسته شده ام. نگفته ام استعفا داده ام اما با این شرایطی که ما داریم و هیچ کمکی صورت نمی گیرد، من چطور می توانم به بازیکن بگویم بیایید تمرین کنید. بچه ها محبت دارند و همین که احترام کسوت را نگه می دارند باید تشکر کرد.