سرمربی التعاون: می دانیم استقلال از چه نقاطی آسیب پذیر است

التعاون به عنوان یکی از تیم های درجه دوم فوتبال عربستان به صورت معجزه آسایی با محرومیت الاتحاد جواز صعود به رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را دریافت کرد تا فوتبالدوستان شهر دیره در مرکز عربستان هم طعم حضور در تورنمنت های آسیایی را بچشند. این تیم در اولین روز از مرحله گروهی در خانه لوکوموتیوتاشکند را از پیش رو برداشت و حالا باید خود را برای مصاف با استقلال آماده کند.

کنستانتین گالسا سرمربی 44 ساله رومانیایی التعاون در آستانه دیدار با استقلال گفت:« به نظرم فینال اصلی ما در این گروه مصاف با استقلال خواهد بود که باید به هر شکلی شده با امتیاز از آن خارج شویم تا همچنان بخت صعود خود را زنده نگه داریم. این یک جنگ بزرگ برای من و شاگردانم خواهد بود و اصلا دوست ندارم در این جنگ بازنده باشم».

این مربی ادامه داد:« شناخت کاملی از استقلال داریم و به خوبی آنها را آنالیز و می دانیم از چه نقطه ای آسیب پذیر هستند. با توجه به این که هدف مان صدرنشینی در این گروه است و استقلال هم یکی از حریفان اصلی ما در این راه خواهد بود تمام تلاشم را می کنم که در مسقط بتوانیم دومین برد را در این رقابت ها جشن بگیریم».

مربی رومانیایی التعاون در مصاحبه ای با اسپورت سعودی همچنین ابراز امیدواری کرد هر چهار نماینده عربستان بتوانند از مرحله گروهی صعود کنند.