پشت پرده مالی آمدنیوز لو رفت+ فیلم

گروه سیاسی- سایت و کانال تلگرامی آمد نیوز یکی از رسانه های معاند نظام مقدس جمهوری اسلامی است که اخبار و شایعات و سند سازی های جعلی نسبت به مقامات کشورمان منتشر می کند و سعی دارد ادعا کند که از پشت پرده مسائل ایران با خبر است.

به گزارش افکارنیوز، این در حالی است که پیمان عارف کارشناس شبکه بی‌بی‌سی فارسی از پشت پرده اداره این سایت ضد انقلاب خبر داد.

وی در ویدئویی عنوان کرد که سازمان اطلاعات و امنیت ملی ترکیه (میت) از سایت و کانال تلگرامی آمدنیوز حمایت می کند و روح الله زم حقوق 8000 یورویی از این سرویس اطلاعاتی دریافت می کند.

از سوی دیگر رابطه سازمان اطلاعات و امنیت ملی ترکیه با سازمان جاسوسی موساد رژیم صهیونیستی بر کسی پوشیده نیست  و افسران زبده امنیتی اسرائیلی به شدت مشغول بازسازی امنیتی ترکیه هستند و حتی اردوغان هفت درصد بودجه سازمان اطلاعات و امنیت این کشور(میت) را افزایش داده و توسعه ساختاری و نیروی انسانی این سازمان از جمله اقداماتی است که با مشورت موساد انجام گرفته است.

هر چند پیمان عارف کارشناس بی بی سی که خود از معاندین نظام است سعی می کند آمد نیوز و زم را فتنه گران جنبش سبز جدا کند اما این افشاگری نشان می دهد آمد نیوز به دلیل شایعات سرتاسر کذب خود به عنوان مهره ای سوخته از سوی انگلیسی  تلقی می شود که این رسانه معاند انقلاب و نظام دست به افشاگری می زند.

 

حجم ویدیو: 6.08M | مدت زمان ویدیو: 00:03:21