سرقت 200 میلیون تومانی در کرمانشاه توسط یک زن

سرهنگ علیرضا مرزبانی جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: در پی مراجعه یک شهروند کنگاوری به انتظامی این شهرستان و طرح شکایتی مبنی بر اغفال شدن از سوی یک زن جوان و به سرقت رفتن کیف حاوی دو میلیارد ریال چک پول توسط وی، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس کنگاور قرار گرفت.

وی افزود: عوامل انتظامی از طریق چهره نگاری و کنترل دوربین های مدار بسته، زن سارق را شناسایی کردند و تصویر وی را جهت دستگیری در اختیار تمامی یگان های گشت محسوس و نامحسوس شهرستان قرار دادند.

این مقام انتظامی ادامه داد: پس از چند ساعت گشت زنی در خیابان های شهر کنگاور، متهم رویت و با هماهنگی مقام قضائی در حالی که قصد فرار از شهرستان را داشت، دستگیر شد.

سرهنگ مرزبانی خاطرنشان کرد: متهم در زمان دستگیری مورد بازرسی قرار نگرفت و وی برای مبرا شدن از این اتهام حین انتقال به مقر انتظامی، چک پول های سرقتی را داخل خودروی گشت پلیس پنهان کرد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان گفت: در بازجویی های صورت گرفته فرد دستگیر شده به بزه انتسابی اعتراف نکرد اما با توجه به تناقض گویی های وی، ظن مأموران پلیس نسبت به سرقت چک پول ها توسط متهم افزایش یافت، لذا خودروی انتقال متهم مورد بازرسی قرار گرفت.

 سرهنگ مرزبانی با اشاره به کشف دو میلیارد ریال چک پول سرقتی از داخل خودرو، افزود: با انگشت نگاری از متهم مشخص شد که وی پیش از این نیز چندین بار به جرم سرقت در استان خراسان رضوی دستگیر شده است.

وی ادامه داد: احتمال می رود این متهم غیر بومی با روش اغفال مردان متمکن، کلاهبرداری های دیگری نیز انجام داده باشد، لذا جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.